کد خبر: ۶۳۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۴

شهردار سابق قم، استاندار یزد می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شنبده‌ها از این حکایت دارد که به زودی علی بختیار شهردار سابق قم، استاندار یزد می‌شود. به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، وی که در زمان تصدی پست شهرداری ارتباط نزدیکی با مؤسسه آموزششی و پژوهشی امام خمینی(ره) و نزدیکان آیت‌الله مصباح یزدی دارد با پیشنهاد هاشمی ثمره معاون سیاسی وزارت کشور پست استانداری یزد را برعهده خواهد گرفت. 

پیش از این حاکی از آن است که قاسم روانبخش، از شاگردان مصباح یزدی و دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو، جهت شرکت در انتخابات مجلس هشتم از سمت خویش در شورای شهر قم استعفا کرده است. این خبر در حالی منتشر شده که برخی منابع آگاه علت استعفای وی را حضور در استانداری یزد به عنوان معاون سیاسی – امنیتی این استان دانسته‌اند.

بنابراین گزارش،‌ ابوالقاسم عاصی به دلیل مرخصی طولانی به علت بیماری از پست استانداری یزد کنار می‌رود. گفته می‌شود نزدیکان آیت‌الله مصباح یزدی که ارتباط نزدیکی با دفتر ریاست جمهوری دارند تمام تلاش خود را بر اینکه بختیاری‌فر این پست را برعهده بگیرد انجام داده‌اند. 

شایان ذکر است بحث تغییر استاندار یزد چهارشنبه این هفته در جلسه هیأت دولت مطرح حواهد شد. گفته می‌شود مصطفی پورمحمدی وزیر کشور با این پیشنهاد مخالفت کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین