کد خبر: ۶۳۰۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

واکنش ربیعی و جهانگیری به حادثه تلخ کرمان

سخنگوی دولت حادثه تاسف برانگیز جان باختن جمعی از مشایعت‌کنندگان سردار شهید سلیمانی را به خانواده و مردم قدرشناس کرمان را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :

علی ربیعی عصر سه شنبه در پی جان باختن جمعی از هموطنان مان در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در توییتی نوشت: حادثه تاسف برانگیز جان باختن جمعی از مشایعت کنندگان سردار شهید سلیمانی را به خانواده این عزیزان و مردم قدرشناس کرمان تسلیت می‌گویم.

در ادامه نوشت: در همین حادثه دردناک نیز شاهد جلوه‌های سپاس ملی از سرباز وطن و انزجار از تروریسم ترامپی بود.

واکنش ربیعی و جهانگیری به حادثه تلخ کرمان

جهانگیری بر رسیدگی به مصدومان تاکید کرد

معاون اول رییس جمهوری نیز بر ضرورت رسیدگی به وضعیت مصدومان مراسم تشییع پیکر سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: تدابیر لازم برای انجام خاکسپاری بدون حادثه انجام شود.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری پس از اطلاع از جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم‌وطنان در مراسم باشکوه تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، ضمن حضور در استانداری کرمان در جریان آخرین وضعیت اتفاق ناگوار جانباختن و مصدومیت تعدادی از هم‌وطنان که در اثر ازدحام جمعیت رخ داد، قرار گرفت.

در این نشست استاندار کرمان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته برای انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان و اقدامات انجام شده برای شناسایی هویت جان باختگان، معاون اول رییس جمهوری را در جریان آخرین تصمیمات گرفته شده برای انجام مراسم خاکسپاری پیکر پاک سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی قرار داد.

جهانگیری نیز با ابراز تأسف و تأثر عمیق از جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هم‌وطنان و تسلیت به خانواده‌های جان باختگان، از استاندار کرمان و مسوولین استان خواست تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای مراسم تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی به گونه‌ای صورت پذیرد که بدون کمترین حادثه‌ای انجام شود.

معاون اول رییس جمهوری همچنین از استاندار کرمان خواست به فوریت ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان و با بکارگیری و بسیج تمامی امکانات و نیروها، مراسم را به نحو مطلوب مدیریت کرده تا خاکسپاری پیکرهای پاک شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری بدون حادثه انجام شود.

در مراسم خاکسپاری سردار سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان به دلیل ازدحام جمعیت بیش از 250 نفر کشته و زخمی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین