کد خبر: ۶۳۰۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲

باشگاه پرسپولیس: سرمربی ما کالدرون است

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مطالبات سرمربی خود را پرداخت کرده و منتظر بازگشت او به تهران است.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین جزییات از پرداخت‌های مالی به گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس اظهار کرد: قسط اول کالدرون امروز پرداخت شد و اقدام‌ لازم‌ برای واریز وجه به حساب ایشان‌ در قطر انجام شد.آقای کالدرون موافقت خود با دادن زمانی کوتاه را به مدیریت و هیات مدیره اعلام داشته‌اند. همچنین اعلام می‌داریم منابع مالی ریالی پرداخت قسط دوم هم زودتر آماده شده و باشگاه ظرف چند روز آینده این آمادگی را دارد که این‌ مبلغ را نیز به حساب ارزی ایشان در قطر واریز نماید .

وی افزود: از زمان حضور آقای محمدحسن انصاریفرد ۱۸۰ هزار دلار طی چند ماه گذشته در سه مقطع به حساب ایشان واریز گردیده و طی دیروز و امروز هم اقدام‌ لازم‌ برای واریز ۱۲۰ هزار دلار دیگر به حساب ایشان انجام شد و در مجموع ۳۰۰ هزار دلار قسط اول کامل گردید. باشگاه مکرر از همراهی آقای کالدرون و بازیکنان‌ در دریافت مطالبات تقدیر کرده و طی روزهای اخیر هم طبق خواسته های ایشان درباره حل و فصل مطالبات کادر و بازیکنان اقدام کرده وگزارش مکتوب هم‌ درباره همه مسایل به ایشان‌ با ارسال ایمیلی داده شده است.

روابط عمومی باشگاه تاکید کرد که کالدرون سرمربی پرسپولیس است و همه ارکان‌ باشگاه و تیم منتظر حضور ایشان در تمرینات هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین