کد خبر: ۶۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
امیر سرتیپ پوردستان:

پاسخ‌ به آمریکا در صورت تداوم شرارت‌ها، ادامه خواهد داشت

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: در صورت تداوم شرارت آمریکایی‌ها، پاسخ‌های کوبنده‌تر ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق اظهار کرد: این حمله پاسخی بود به اعمال آمریکا، آمریکایی که ناجوانمردانه سردار سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را ترور کرده بود.

وی با بیان اینکه قدرت و اقتدار ایران در سطح بالایی قرار دارد، گفت: ایران از همان ابتدا اعلام کرد که پاسخ این اقدام تروریستی را خواهد داد و این کار عملی شد و پاسخی کوبنده به تروریست‌های آمریکایی‌ داده شد.

پاسخ‌ به آمریکا در صورت تداوم شرارت‌ها، ادامه خواهد داشت

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: این پاسخ یکی از پاسخ‌ها به گستاخی‌ آمریکاست و در صورت تداوم شرارت آن‌ها، پاسخ‌های کوبنده‌تر ادامه خواهد داشت

امیر پوردستان خاطرنشان کرد: آمریکا در منطقه منفور است و تمام جبهه مقاومت چنان ضربه‌ای به آن‌ها خواهند زد که با خفت و خواری منطقه را ترک کنند.

وی در پاسخ به تهدیدات رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمله به ایران در صورت اقدام کشورمان در تلافی کردن ترور سپهبد شهید سلیمانی گفت: بیانیه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامل و جامع بود و اگر آمریکا بخواهد اقدامی انجام دهد، پاسخ کوبنده‌تری دریافت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین