کد خبر: ۶۳۰۸۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۵

گفت‌وگو با تنها بازمانده هواپیمای اوکراین

مرد گرگانی که به‌خاطر یک اتفاق از پرواز اوکراین جا ماند در گفت‌و‌گویی به شرح این ماجرای عجیب پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :

واحد شهبازی تاجر 55 ساله که مالک یک شرکت بازرگانی است درباره این اتفاق گفت: زنده ماندن من یک معجزه الهی است. من به خاطر جا ماندن از پرواز خیلی ناراحت بودم اما وقتی متوجه سقوط هواپیما شدم هر چند بسیار متأسف شدم اما به خاطر عمر دوباره‌ای که خداوند به من داد شاکر بودم.

وی که پدر دو فرزند است درباره جا ماندن خود از پرواز گفت: من شرکت بازرگانی دارم وهمزمان با شروع سال میلادی قرار بود به اوکراین سفر کنم تا قرارداد‌های کاری‌ام را پیگیری کنم. عازم فرودگاه امام خمینی بودم که در مسیر سواد کوه به‌خاطر عجله‌ای که داشتم با سرعت غیرمجاز رانندگی می‌کردم اما پلیس راهنمایی و رانندگی دستور ایست داد و پس از جریمه متوجه شدند که خودروام خلافی سنگینی دارد؛ حدود 2 میلیون تومان، بنابراین مأمور پلیس گفت باید خودروات توقیف و به پارکینگ منتقل شود. من هرچقدر اصرار کردم که عازم سفر اوکراین هستم و از پرواز جا می‌مانم اما آنها توجهی نکردند به خاطر انتقال خودرو به پارکینگ من مجبور شدم زمان بیشتری را در آنجا بمانم وهمین موضوع باعث شد من دیرتر به فرودگاه برسم در حوالی فرودگاه بودم که متوجه شدم هواپیمایی که قرار بودم من با آن سفر کنم سقوط کرده است.

گفت‌وگو با تنها بازمانده هواپیمای اوکراین

آیا از مسافران این سفر کسی را می‌شناختید؟

بله تعدادی از آنها همکارانم بودند و تعدادی از دانشجویان را می‌شناختم با آنها در سفرهای قبلی که به اوکراین داشتم آشنا شده بودم.

از اینکه زنده ماندید چه احساسی دارید؟

من این موضوع را معجزه الهی می‌دانم، این حکمت خدا بود که زنده بمانم اگر افسر پلیس راهور خودروی من را متوقف نمی‌کرد من حالا زنده نبودم و باید بگویم من مدیون اعمال قانون آنها هستم.

پس از سقوط هواپیما آیا خانواده‌تان متوجه سقوط شدند؟

بله آنها خیلی نگران شده بودند و وقتی فهمیدند من زنده هستم اشک شوق ریختند.

بعد از این ماجرا کجا رفتید؟

به خانه برگشتم وسجده شکر بجا آوردم.

سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران نیز گفت: سه‌شنبه شب این ماجرا رخ داد. پس از آنکه این اتفاق باعث نجات جان راننده شد وی در تماس تلفنی از آن مأمور پلیس راهور تشکر و قدردانی کرد. او گفت اگر سختگیری آنها نبود الان وی زنده نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
فلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
3
4
این برادر عزیز بجای تشکر ازخدا از پلیس تشکر میکند ! خداوند در آیات 53و 54 نحل میفرماید هر نعمتى كه داريد از خداست وچون نعمتی از دستتان میرود خدارا می خوانید وچون نعمت به شما برمیگردد عده ای به خدا شریک قایل میشوید وَ مَا بِكُم مِّن نِّعْمَةٍ فَمِنَ اللَّهِ ثُمَّ إِذَا مَسَّكُمُ الضُّرُّ فَإِلَيْهِ تجَرُونَ(53)ثُمَّ إِذَا كَشَفَ الضُّرَّ عَنكُمْ إِذَا فَرِيقٌ مِّنكمُ بِرَبهِّمْ يُشْرِكُونَ
پلیس اورا از مرگ نجات نداده بلکه خدا اورا نجات داده وتشکر هم باید برای خدا باشد والحمد لله یعنی همین. وغیر از این را خدا شرک محسوب میکند.
پاسخ ها
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خوبه که گفته اولین کارش سجده شکر بوده. بعدشم نباید از پلیس هیچ تشکری نکنه. بالاخره اونا هم توی این معجزه سهیم بودند
جبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
اینجا باید گفت؛ عدو شود سبب خیر گرخدا خواهد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین