کد خبر: ۶۳۰۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

بازداشت یک روزنامه‌نگار با شکایت شمخانی

به دنبال انتشار مصاحبه منتسب به علی شمخانی در نشریه حرم، تقی دژاکام سردبیر این نشریه بازداشت شد.
آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس با انتشار این خبر نوشته است: این بازداشت در پی شکایت علی شمخانی صورت گرفته و اعلام شده است دبیر شورای امنیت اساسا چنین مصاحبه‌ای با نشریه مذکور انجام نداده است.

تقی دژاکام از روزنامه‌نگاران با سابقه کشور است که مدتی است در مشهد سردبیر نشریه زائر آستان قدس رضوی شده است.

بازداشت یک روزنامه‌نگار با شکایت شمخانی

پیشتر دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده بود:... مطالب منتسب به شورای عالی، دبیرخانه و مسئولین آن در صورتی که خارج از مجرای مذکور منتشر شده باشد فاقد اعتبار بوده و پیگرد قانونی دارد. ظرف روز گذشته یکی از نشریات محلی در اقدامی مجرمان، مصاحبه‌ای انجام نشده را به دبیر شورای عالی منتسب نمود که چگونگی و چرایی تولید و انتشار آن در دست بررسی و پیگیری قانونی است.

در بخشی از این مصاحبه به نقل از شمخانی آمده بود: سناریوهای انتقام کابوس تاریخی برای آمریکا خواهد بود. فعلاً براساس برخی ملاحظات، نمی‎توانیم اطلاعات بیشتری به رسانه‌ها ارائه کنیم اما در همین حد به ملت قهرمان وعده بدهیم که عملیات انتقام خون قهرمان بزرگ ملت ایران قرار نیست در قالب یک تک‌عملیات صورت بگیرد... می‌گوییم که آمریکایی‌ها بدانند تاکنون 13 سناریوی انتقام در شورا مطرح شده و حتی اگر بر ضعیف‌ترین سناریو هم اجماع صورت بگیرد اجرای آن می‌تواند یک کابوس تاریخی برای آمریکایی‌ها باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین