کد خبر: ۶۳۰۸۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

جلسه بررسی سانحه پرواز۷۵۲ با حضور متخصصان ایرانی و اوکراینی آغاز شد

نخستین جلسه مشترک کارگروه بررسی سانحه پرواز ۷۵۲ با حضور تیم بررسی سانحه ایرانی و اوکراینی در سازمان هواپیمایی کشوری آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، صبح امروز تیم اوکراینی شامل کارگروه‌های بررسی سوانح، مدیریت بحران، تشخیص هویت، روابط بین‌الملل و نمایندگان شرکت بهره‌بردار هواپیما وارد تهران شدند.

براساس استانداردهای بین المللی انکس ١٣ ایکائو با توجه به وجود کشورهای دیگری که ذی‌ربط سانحه هستند از جمله نمایندگان موسسه ایمنی حمل ونقل کشور، کمیسیون ایمنی حمل و نقل کانادا و کمیسیون حمل و نقل هوایی سوئد، برای همکاری در بررسی سانحه دعوت به عمل آمده است.

جلسه بررسی سانحه پرواز۷۵۲ با حضور متخصصان ایرانی و اوکراینی آغاز شد

تیم بررسی سانحه از خانواده‌های داغدار این سانحه هوایی تقاضا کرده تا درخواست‌های خود را ارسال کرده تا در نخستین فرصت به آنها رسیدگی شود.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز که در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه دیروز (چهارشنبه، ۱۸ دی ماه) از فرودگاه امام خمینی به مقصد کی‌یف در حال پرواز بود که پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین