کد خبر: ۶۳۰۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰

اظهارات انصاری‌فرد درباره کالدرون

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم گفت: هواداران نگران نقل و انتقالات نباشند و امیدوارم تصمیم نهایی گابریل کالدرون نیز بازگشت به نیمکت پرسپولیس باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن انصاری فرد اظهار داشت: پرسپولیس در شرایط خاص و ویژه ای قرار دارد. می دانم‌ هواداران‌ از مشخص نشدن وضعیت سرمربی تیم، عدم جذب بازیکن و سکوت باشگاه در قبال‌ بسیاری از مسایل که دغدغه آنها است کلافه و نگران‌ هستند. به خاطر به وجود آمدن این‌ وضعیت حسب وظیفه صمیمانه از آنها عذرخواهی می کنم. ما دوست داریم‌ این هواداران با معرفت و دوست داشتنی همیشه شاد و راضی باشند. درباره این سه موضوع نیز توضیحاتی می دهم و از آنان درخواست دارم پیش داوری نکنند و ایمان داشته باشند اگر قصوری از طرف من وجود داشته باشد شجاعت بیان آن را دارم.

انصاری فرد افزود: به خاطر شرایط ویژه کنونی من و مجموعه مسوولان باشگاه سعی کردیم که در این مدت، کمتر اظهار نظر داشته باشیم چرا که اظهارنظرها و واکنش ها می تواند موجب بروز مشکلات بیشتر شود به ویژه اینکه دغدغه ما و هیات مدیره بازگشت کالدرون و حل‌ وفصل برخی مشکلات بوده است. در همین راستا پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه نیز نبوده ایم که از آنها نیز پوزش می طلبیم.

اظهارات انصاری فرد درباره کالدرون

وی درباره مذاکرات انجام شده برای بازگشت کالدرون و دستیارانش‌ گفت: هدف و رویکرد مجموعه باشگاه بازگشت کالدرون بوده است. خوشبختانه پیام های مثبتی را دریافت کردیم و به همین دلیل شب گذشته بلافاصله جلسه ای با حضور نماینده وی برگزار شد. در پی این جلسه و پیرو موارد مطرح شده، نامه ای شب گذشته از سوی باشگاه برای کالدرون ارسال شد. فعل و انفعالات جدیدی رخ داده و در مجموع باید بگویم منتظر تصمیم نهایی وی هستیم.

انصاری فرد تاکید کرد: امیدواریم که طی ۲۴ ساعت آتی، تصمیم‌ نهایی سرمربی آرژانتینی بازگشت به پرسپولیس باشد و وی به کارش در تیم، ادامه دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات نیز گفت: طبق درخواست کادر فنی قرار بود بین ۲ تا سه بازیکن‌ جدید به تیم اضافه شوند. می دانم هواداران‌ به شدت ناراحت و نگران‌ هستند. ما موفق به جذب بازیکنان ایرانی مدنظر سرمربی نشدیم. ۲ باشگاه در خطر سقوط بوده و یک‌ تیم مدعی کسب سهمیه با انتقال بازیکنان خود موافقت نکرد زیرا خود آن تیم ها سخت به بازیکنان کلیدی شان نیاز داشتند. رایزنی های متعددی در این مورد داشتیم و می دانیم که این باشگاه ها با انتقال این نفرات که مدنظر دیگر تیم ها از جمله تیم های مدعی بودند نیز مخالفت کرده اند.

وی ادامه داد: با این وجود باید بگویم که به رغم فرصت محدود باقی مانده، می توانیم تیم را تقویت کنیم و از این بابت نگران نیستیم و گزینه هایی در دسترس هستند و بنابراین امکان تقویت تیم وجود دارد.

انصاری فرد گفت : از هواداران درخواست داریم به خاطر موفقیت و حفظ آرامش تیم به حواشی و شایعات توجه ای نداشته و ایمان داشته باشند که ما در نهایت صداقت تمامی دغدغه ها و انتظارات شان را درک‌ و در راستای برطرف کردن این دغدغه ها تلاش می کنیم. هواداران عزیز بدانند برای من مصلحت پرسپولیس ارجح بر هر چیزی است و بر اساس آن تصمیم می گیرم. به طور قطع هواداران دیده اند که در زمان مصلحت پرسپولیس، در دفاع از حق این باشگاه سکوت نکرده ام و هر زمان‌ نیاز به سکوت برای پشیبرد امور بوده نیز حرفی نزده ام. به همین دلیل از هواداران درخواست دارم پیش داوری نکرده و با وجود شرایط نگران کننده، آرامش خود را حفظ کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین