کد خبر: ۶۳۱۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

سوال افکار عمومی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با مسئولان خاطی در سقوط هواپیمای اوکراینی گفت که باید مشخص شود که چرا اطلاع‌رسانی در مورد علت سقوط هواپیمای اوکراینی با تاخیر بوده این خطای بزرگی است که باید عاملان آن معرفی و مجازات شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

علاء‌الدین بروجردی در واکنش به اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر این که هواپیمای اوکراینی به دلیل بروز خطای انسانی و به صورت غیرعمد مورد اصابت قرار گرفته است، گفت: سوال افکار عمومی و نمایندگان و همه این است که چرا این موضوع دیر اعلام شده است؟ این یک اشکال است. به طور قطع باید در این باره توضیح داده شود که لازم بود در همان زمان علت حادثه به اطلاع عموم رسانده می‌شد نه این‌که اینقدر به درازا کشیده می‌شد.

وی در عین حال اطلاعیه و شفاف‌سازی ستاد کل نیروهای مسلح را نکته مثبتی خواند و افزود: باید هرچه سریع‌تر با کسانی که مرتکب این خطای بزرگ شدند برخورد شود، این همان چیزی است که در بیانیه ستاد کل هم قید شده باید معلوم شود چرا این اشتباه بزرگ را انجام دادند باید ابهامات را از بین ببرند. بیانیه ستاد کل حکایت از اهتمام برای برخورد جدی دارد.

سوال افکار عمومی درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین