کد خبر: ۶۳۱۲۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

واکنش اصغر فرهادی به سقوط هواپیمایی اوکراینی

 اصغر فرهادی به اعلام مقصر حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی و کشته شدن هموطنان واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

اصغر فرهادی نوشت: «سراسر وجودم را غم و خشمی فراگرفته که نمی‌دانم با کدام کلمات آن را فریاد بزنم. چگونه این سرنوشت تلخ را که بر این سرزمین مظلوم و ستمدیده چنگ انداخته مویه کنم؟! ای کاش باور می‌کردیم بهشت رفتنی نیست، بهشت ساختنی‌ست.

واکنش اصغر فرهادی به سقوط هواپیمایی اوکراینی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
بنظر‌من‌مقصر‌اصلی‌سربازی‌که‌ماشه‌را‌کشیده‌نیست‌مقصر سازمان‌هواپیمایی‌است‌کا‌در‌شرایط‌آماده‌باش‌صد‌درصد‌پرواز‌را‌لغو‌نکرده‌است
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
با سلام و احترام، ضمن همدردی و عرض تسلیت به خانواده داغداران، هرچه تاش کردم نتونستم این مطلب را ننویسم که مقصر این حادثه چه کسی است؟ مطمئناً اون بنده خدای اوپراتور سیستم مقصر نیست، اگر نارحت نشویم باید به اون نفر مدال هم داد، چرا که در شرایط جنگی به وظیفه اش عمل کرده، سوال اینه که اگر میدانست هواپیماست باز هم میزد؟چرا در شرایط مساوی (ناو آمریکایی) به کاپیتان ناو مدال دادن؟ یه نفر هم که وظیفه اش را انجام داده، اگر واقعاً موشک بود و جان مردم را تهدید می کرد و ساقط میشد بازم بدنبال مجازاتش بودن؟ یا با تشویق قهرمان ملی می شد و بهش مدال میدادن.مقصر اصلی مسئولینی هستند که اجازه پرواز و ریسک خطر را داده بودند، بی کفایتی عزیزان را بپای اوپراتور نگذاریم و مثل همیشه بدنبال قربانی کردن یک شخص برای سرپوش گذاشتن به خطاهای سایر مسئولین نباشیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین