کد خبر: ۶۳۱۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

جدایی ری از تهران به کجا رسید؟

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تلاش کمیسیون شوراهای مجلس برای مسکوت ماندن طرح جدایی ری از تهران خبر داد و گفت: این مسأله به نفع مردم ری و تهران نیست و باید نمایندگان مجلس به این جدایی رأی مثبت دهند.
جدایی ری از تهران به کجا رسید؟
آفتاب‌‌نیوز :

حسن خلیل‌آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره موضوع جدایی ری از تهران اظهار داشت: این جدایی در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی شده و قرار است این کمیسیون پیشنهاداتش را در صحن مجلس مطرح کند. ما پیگیر این موضوع هستیم تا کمیسیون شوراها پیشنهاد مثبتی در این زمینه ارائه دهد و جدایی ری از تهران صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تا قبل از بهمن باید کمیسیون شوراها پیشنهاد خود را در صحن ارائه دهد، گفت: خبری به دستمان رسیده که قرار است کمیسیون شوراها پیشنهاد مسکوت ماندن جدایی ری از تهران را دهد که ما مخالف این موضوع هستیم و نمایندگان تهران نیز موافق این مسأله نیستند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: از آنجایی که نتوانستند این طرح را در کمیسیون شورا رد کنند و با اصل ۱۰۰ قانون اساسی مغایرت دارد تصمیم بر مسکوت ماندن آن طی ۶ ماه شده‌اند لذا ما به دنبال این قضیه هستیم که نمایندگان مجلس به مسکوت ماندن جدایی ری از تهران رأی ندهند و رأی به تصویب این جدایی دهند.

خلیل‌آبادی گفت: مسکوت گذاشتن طرح جدایی ری از تهران در واقع استخوان به روی زخم گذاشتن است و به صلاح نیست و به نظرم بهتر است نمایندگان مجلس آن را رد و طرح را هر چه سریع‌تر تصویب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین