کد خبر: ۶۳۱۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵

دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در درمیان

فرمانده انتظامی درمیان از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با شش فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در درمیان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسن دشتستانی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان درمیان موضوع پیگیری و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی درمیان گفت: مأموران در تحقیقات خود به دو سارق که به تازگی از زندان آزاد شده بودند مشکوک شدند و با تحت نظر قرار دادن آن‌ها متوجه شدند این افراد به صورت حرفه‌ای در حال سرقت محتویات داخل خودرو هستند.

دشتستانی افزود: با هماهنگی مقام قضائی دو متهم شناسایی شده دستگیر شدند که متهمان در پلیس آگاهی به شش فقره سرقت محتویات درون خودرو اعتراف کردند و با تشکیل پرونده و دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

وی کارآمدی عوامل گشت را یکی از موفقیت‌های پلیس‌های اجرائی به ویژه آگاهی وکلانتری به عنوان سرانگشتان پلیس دانست و افزود: در کنار اقدامات فرهنگی و توجیهی مردم در مجالس مختلف و جلسات آموزش همگانی با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در پیشگیری از سرقت، نقش کلانتری و پاسگاه‌ها در کاهش جرائم بسیار موثر و مفید است.

وی یادآور شد: مردم باید علاوه بر حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان، همکاری بیشتری با پلیس داشته و موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین