کد خبر: ۶۳۱۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

استاندار: سیل زدگان سیستان و بلوچستان به حمایت ملی نیاز دارند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیل زدگان واقع شده در مناطق جنوبی استان با توجه به حجم بالای بارش ها، وقوع سیلاب، زیر آب رفتن نقاط روستائی و اراضی کشاورزی و بی خانمان شدن خانوارها به حمایت ملی و عزم و اراده بالا برای جبران خسارت ها نیاز دارند.
استاندار: سیل زدگان سیستان و بلوچستان به حمایت ملی نیاز دارند
آفتاب‌‌نیوز :

احمدعلی موهبتی شب گذشته در بازدید از مناطق سیل زده چابهار و نقاط جنوبی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ظرفیت های استان برای کمک رسانی به مردم سیل زده بسیج شده و مسوولان در کنار مردم به خدمات رسانی مشغول هستند، بیان کرد: یاری رساندن به مردم آسیب دیده به نگاهی ملی و حضور مدیران برجسته کشور و مشارکت اقشار مختلف مردم ایران و خیران نیاز دارد.

وی افزود: به بالگرد و قایق و مواد غذائی و آب و لوازم بهداشتی و کمک های امدادی نیاز است که بر حسب پیگیری ها استان های معین و ستاد مدیریت بحران کشور امروز پای کار می آیند.

موهبتی ادامه داد: حجم خسارت وارده به منازل و اراضی کشاورزی و تاسیسات و زیرساخت ها و راه های ارتباطی بسیار بالا است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در مناطق خاش، دلگان، چابهار، نیکشهر، کنارک، سراوان و غیره برف و باران سنگین سرازیر و مشکلات فراوانی را برای مردم استان به وجود آورده است، در تماس تلفنی با رییس سازمان مدیریت بحران کشور وضعیت مناطق سیل زده چابهار و مناطق مختلف استان را گزارش کرد و خواستار کمک و مساعدت بیشتر دولت برای خدمات رسانی به مردم سیل زده و ارسال بالگرد برای نجات جان مردم و ارسال کمک ها به روستاهای مختلف شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
چیزی برا مردم گذاشتید که کمک کنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین