کد خبر: ۶۳۱۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

نماینده مجلس: صدا و سیما همچنان در خواب است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حدود یک ماه تا این زمان باقیمانده است، اما صدا و سیما همچنان در خواب بوده و فعالیتی برای دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات ندارد.
نماینده مجلس: صدا و سیما همچنان در خواب است
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیما که نیمی از آن‌ها تهرانی بودند، در تذکر شفاهی گفت: به رغم اینکه انتخابات مجلس یازدهم، دوم اسفندماه برگزار می‌شود و حدود یک ماه تا این زمان باقیمانده است، اما صدا و سیما همچنان در خواب بوده و فعالیتی برای دعوت مردم به حضور گسترده در انتخابات ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون می‌طلبد که نهادهای مرتبط همچون شورای نگهبان براساس قانون انتخابات در این زمینه سختگیری و دقت بیشتری داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکر به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی به رغم ادعاهای آزادی‌خواهانه آمریکا پیام‌هایی که در این خصوص در صفحه اینستاگرام منتشر می‌شد حذف می‌شدند کمااینکه میلیون‌ها پست و حساب کاربری در این زمینه حذف شد بنابراین لازم است وزیر ارتباطات روند ایجاد شبکه ملی ارتباطات را تسریع بخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین