کد خبر: ۶۳۱۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

محاصره ۵۰ روستای رحیم آباد در برف

بخشدار رحیم آباد با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ روستای بخش رحیم آباد در محاصره برف هستند، تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف همچنان ادامه دارد و حدود ۶۰ سانت باریده است.
آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد شریفی با اشاره به بارش برف در منطقه رحیم آباد و اشکورات شهرستان رودسر طی روزهای گذشته، اظهار کرد: بارش برف در مناطق مختلف بخش رحیم آباد بین ۵۰ تا ۶۰ سانتیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ روستای بخش رحیم آباد در محاصره برف هستند، تصریح کرد: در حال حاضر بارش برف همچنان ادامه دارد.

محاصره ۵۰ روستای رحیم آباد در برف

بخشدار رحیم آباد با اشاره به آمادگی اکیپ های راهداری از چند روز قبل جهت بازگشایی محورهای برف گرفته، افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، سه اکیپ راهداری مستقر در محورها با همکاری شورای اسلامی اسلامی و دهیاران و نیروهای مردمی برای بازگشایی راه های اصلی مناطق برف گیر در تلاش هستند.

شریفی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سنگین برف و بسته شدن راه های فرعی ۵۰ روستا، امیدواریم با تلاش راهداران بازگشایی مناطق برف گیر تسریع پیدا کند.

وی همچنین از برقراری آب و برق و تلفن خبر داد و اضافه کرد: به دنبال توزیع پنج هزار کیسه آرد بین نانوایی های بخش رحیم آباد، مشکلی در تامین آرد و سوخت وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین