کد خبر: ۶۳۱۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

هوای سیستان و بلوچستان سردتر می شود

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان تا پایان هفته خبر داد.
هوای سیستان و بلوچستان سردتر می شود
آفتاب‌‌نیوز :

«صادق ضیائیان» مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش‌های امروز در حد معمول و خفیف و در بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، فارس و کرمان است. میانگین بیشتر این‌ بارش‌ها ۲۰ میلیمتر است. همچنین بارش ۲۵ میلی‌متر را در جنوب کرمان، جنوب غرب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی استان‌هرمزگان خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: تنها بارش‌هایی در سطح دریای عمان و خلیج فارس خواهیم داشت. این بارش‌ها جزایر ما را تحت شعاع قرار خواهد داد. بارش‌هایی که بر آسمان جزایر خواهیم داشت، حجیم نیستند. همچنین استان‌های گیلان و مازندران هم بارش‌ تا ۱۲ میلی‌متر را خواهند داشت.

ضیائیان گفت: برای روز آینده بارشی پیش‌بینی نشده است. تنها بارش‌های خفیفی در جنوب استان سیستان و بلوچستان و بر آسمان دریای عمان خواهیم داشت، اما باعث تشدید سیلاب در استان سیستان و بلوچستان نخواهد شد. همچنین در گیلان بارش‌هایی خواهیم داشت. روز پنج‌شنبه نیز هیچ بارشی در مناطق سیل‌زده نخواهیم داشت. تنها بارش‌هایی در سواحل دریای خزر خواهیم داشت.

مدیر مرکز پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور بیان کرد: تا آخر هفته کاهش دما و حاکم شدن هوای سرد در شمال‌غرب‌ و شمال شرق کشور و بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان را خواهیم داشت. تا پایان هفته دما ۵ تا ۸ درجه کاهش خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین