کد خبر: ۶۳۱۷۳۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفته "شرایط کشور جنگی است"

علم‌الهدی: آنها که روی پرچم آمریکا رد نشدند ستون پنجم هستند/ اگر سفیر انگلیس دست نیروهای حاج قاسم می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود

امام جمعه مشهد با انتقاد از حرکت سفیر انگلیس گفت: سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست چرا که گر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود.
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در پایان راهپیمایی در حمایت از جبهه مقاومت و ابراز همدردی با شهدای سانحه سقوط هواپیما اظهار داشت: این راهپیمایی در خط حمایت از ولایت و رزمندگان اسلام و ادامه انتقام سخت بود؛ خداوند می‌فرماید ما شما را با ترس و دلهره و بحران و فشارهای اقتصادی دشمن آزمایش می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اینها مواد آزمایشی هستند و در نهایت پیروز در این عرصه افراد مقاوم هستند و خداوند به صابران بشارت داده است؛ صبر به معنای مقاومت آمده است و کسانی که مقاومت کنند از عهده امتحان درست برمی‌آیند و کسانی که مقاومت نکنند سرنوشتشان مجهول و نامعلوم است.

علم‌الهدی: آنها که روی پرچم آمریکا رد نشدند ستون پنجم هستند/ اگر سفیر انگلیس دست نیروهای حاج قاسم می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود

علم‌الهدی عنوان کرد: کسانی که در خط بندگی و عبودیت قدم برمی‌دارند و به درجه رفیع شهادت می‌رسند به زندگی و حیات ابدی نائل خواهند شد؛ دسته دیگری که به شهادت نمی‌رسند دسته در عرصه آزمایش و امتحان هستند؛ وقتی سفره شهادت گسترده شود و عناصری در عرصه شهادت به نقطه اوج سعادت برسند هرکس نتواند پرواز کند این وارد عرصه آزمایش و امتحان می‌شود.

وی بیان کرد: این دو عرصه را در یک پهنه دو هفته‌ای در کشور خود لمس کردیم؛ یک نابغه جهاد که تمام عمرش مصروف مقابله با دشمنان خدا شده بود و دارای استعداد قوی بود و تا حد استیصال دشمنان را پیش برد پرواز خود را انجام داد و به اوج عرصه جهاد یعنی شهادت نائل شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی زنده است؛ ما نتوانستیم با او پرواز کنیم و در اوج سعادت قرار گیریم و ما که ماندیم در عرصه آزمایش هستیم؛ شما در عرصه آزمایش و امتحان هستید؛ شما چقدر این مسیر را ادامه می‌دهید و تا کجا می‌روید؟

علم‌الهدی گفت: عزیزانی و ثمراتی از دست می‌روند که ۱۴۴ عزیز روشن‌اندیش و در حد نبوغ هستند که برخی از این عزیزان در اوج انقلابی در خط مقابله با استکبار بودند و با از بین رفتن اینها شما آزمایش می‌شوید. این یک امتحان است؛ عرصه آزمایش و ابتلا در مقابل نعمت قدرت و پیروزی و ولایت باز است.

وی با اشاره به اینکه با از دست دادن عده‌ای عزیز باید دید ما چگونه برخورد می‌کنیم تصریح کرد: این سانحه یک عرصه آزمایش برای ما بود در برابر اوج‌گیری و پروازی که شهید حاج قاسم سلیمانی به آن نائل شد؛ انقلاب ما یک انقلاب ارزشی و دینی و اسلامی است و مردم ما از روز نخست جان دادند و سینه را در مقابل نظام ستمشاهی و عوامل استکباری گرفتند و با دست خالی به استقبال گلوله رفتند و پیروزی خون بر شمشیر رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: این انقلاب به یک جریان تعلق ندارد و به یک دار و دسته و یک قدرت خاص تعلق ندارد؛ انقلاب مال دین و اسلام است؛۴۰ سال بر عمر توانمند این انقلاب رفت و خون نثار شد و همه برای دین و اسلام بود؛ مسئله قدرت مطرح نیست؛ انقلاب یک انقلاب ارزشی و دینی است و اصول انقلاب اهمیت بالایی ندارد و مصلحت‌های مقطعی را فدای اصول ارزشی خود نمی‌کنیم و یکی از اصول شفافیت با مردم است زیرا صاحب انقلاب مردم هستند.

علم‌الهدی تاکید کرد: این مردم در راه امام زمان(عج) پای این انقلاب جان دادند و یک اصل انقلاب ما صداقت با مردم است و باید در همواره موارد با مردم شفاف باشیم و اگر حفظ این اصل در عرصه بین‌الملل برای ما هزینه دارد باید هزینه‌اش را بدهیم و خرجش را بدهیم. از زمانی که این مسئله مشخص شد بحث و بررسی صورت گرفت و عزیزان نظامی ما نشستند و بررسی کردند؛ ۴۸ ساعت روی این مسئله فکر شد؛ مقام ولایت که ولایت الهیه دارد فرمودند ما با مردم صداقت داریم و انقلاب و نظام مال مردم است و دفاع شما نیز در راه اراده مردم است و آنچه رخ می‌دهد مربوط به مردم است و مردم باید مطلع شوند.

علم‌الهدی ادامه داد: مقام معظم رهبری محکم ایستادند و فرمودند نباید صداقت با مردم را بهم بزنیم؛ آن وقت یک عده ستون پنجم دشمن با مدیریت سفیر ناپاک انگلیس می‌خواهند اصول ما را بهم بزنند و ما بایستیم و تماشا کنیم؟ هنوز هفت روز از شهادت شهید سلیمانی نگذشته؛ در شهری که ۱۵ کیلومتر تشییع پیکر شهید سلیمانی بوده عکس ایشان پاره شود و ما زنده باشیم و نفس بکشیم؟

وی گفت: آمریکا هنوز قضیه «عین‌الاسد» را انکار می‌کند اما در مقابل رهبر ما می‌فرمایند به مردم بگوئید این سانحه هواپیمایی رخ داده است؛ این دو را با یکدیگر مقایسه کنید؛ رهبر یک نظام شفاف با مردم حرفی بزند که برای او در عرصه بین‌المللی هزینه دارد اما به خاطر مردم این هزینه را می‌پذیرد. مسئولان نظام و امنیتی و قضایی بدانند شرایط این کشور جنگی است؛ ۱۳ موشک زدیم؛ ۷۰ سال کسی به آمریکا نگفته بالای چشمت ابروست و بعد از جنگ جهانی دوم برخورد رزمندگان ما با آمریکا بی‌سابقه بود. کسانی که با دشمن همدست شوند «ستون پنجم» دشمن هستند و اینها باید محاکمه صحرایی شوند و در هر جنگی این وضعیت برقرار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: اینهایی که از روی پرچم آمریکا و اسرائیل رد نشدند ستون پنجم هستند؛ در همه دنیا با ستون پنجم دشمن چه می‌کنند؟ سفیر انگلیس اخراج شود بالاترین محبت در حق اوست؛ سفیر انگلیس باید تکه تکه شود. انگلستان باید ممنون عناصر امنیتی ما باشد؛ اگر این عنصر ناپاک دست نیروهای خط حاج قاسم سلیمانی می‌افتاد تکه بزرگش، گوشش بود؛ او ستون پنجم دشمن ماست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
9
186
تا آنجا که می دونیم حاج قاسم و طرفدارای واقعیش مثل شما ...نبودند.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
3
153
بعدش چی؟ ایشان توضیح ندادند که بعد از اونچه اتفاقی می افته... به اون جا هم فکر کردند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
10
131
قسمتان میدم از خودتان مایه بذارین چرا فکر میکنی ادمای حاج قاسم مثل شما فکر می کنن اخه کی اونا تکه پاره کردن این دومیش باشه حاج قاسم انسان بود به تمام معنا
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
3
174
ما مردم ایران جلاد نیستیم که از اینکارا بکنیم
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
5
187
سفرای ما در اروپا آزادانه در خیابان میروند در مجامع حضور پیدا میکنند سخنرانی میکنند در همین لندن انجمن اسلامی داریم مجوز تظاهرات میگیرند در مورد شهادت سردار سلیمانی مراسم بر گزار کردند . اکثر روحانیون تراز اول در لندن دفتر و نماینده دارند این ها را به اطلاع برسانید .
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
10
7
سفرای ما هم نه باید در محافل مخالفان کشور های دیگر شرکت کنند و مخالفان حکومت های سایر کشور ها را نباید به کنفرانسهای داخلی دعوت کرد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
4
32
زیاد چلو کباب خرده قاطی کرده. یا مال کار شعبانه روزیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
16
22
سردار سلیمانی به معنای واقعی کلمه "مرد" بود و بنده مخلص خدا (چنانچه تشییع اش مهر ثبت آن را در تاریخ کاملا پررنگ کرد).
بنابراین هرگز به راه حل های غیرانسانی و داعشی وار حتی فکر هم نمیکرد. او بزرگتر از آن بود که بخاطر ارضای غرور خودش،‌ بی اعتنا به خواست پروردگارش شود و با توجیه و ... مرتکب هر رفتار غیرانسانی شود.
ان شاءالله خدای بزرگ شهدای بلند مرتبه ای همچون ایشان را که طریق زندگی شان، همه درسی برای آیندگان در جهت انسانیت و خداگونه زیستن است، غرق نور و رحمت کند. الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
0
9
این چکاره مملکته ما رهبر و رییس جمهور تصمیم گیرنده داریم خواهشا اینقدر که برای ملت و کشور عزیزمان اظهار نظر کنند و باعث اختلاف افکنی و تفرقه شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
3
همه قدرت دست این بود چی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین