کد خبر: ۶۳۱۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

انگار هر هفته یک هواپیما در ایران سقوط می‌کند!

مدیر کل مطالعات و بررسی‌های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: سال گذشته ۱۷ هزار ایرانی در تصادفات درون شهری و برون شهری جان خود را از دست دادند.
انگار هر هفته یک هواپیما در ایران سقوط می‌کند!
آفتاب‌‌نیوز :

کمال شیخ حسنی امروز سه شنبه ۲۴ دی ماه در برنامه طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک که در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه که یک طرح مصوب کشوری است و با هدف خاصی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ما به عنوان پیشتازان این طرح در البرز با آموزش بانوان شاغل در شهرداری این کار را دنبال کرده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تاثیرگذاری در کاهش حوادث ناشی از تصادفات است، ادامه داد: بر اساس آمار، زنان نیمی از جمعیت حال حاضر ایران را تشکیل می دهند اما تاثیرگذاری آنها در جامعه خیلی بیشتر است.

مدیر کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج عنوان کرد: علیرغم اقدامات خوبی که در راستای کاهش کشته‌های حاصل از تصادفات جاده‌ای، شهری و یا سطح معابر انجام شده است، بر اساس آخرین آمارها در یکسال بیش از ۱۷ هزار کشته در اثر این حوادث در کشور داشته‌ایم و مثل این است که هر هفته ساقط شدن هواپیما در ایران را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تصادفات در کنار کشته شدن عده‌ای موجب مصدوم شدن و یا از کارافتادگی عده‌ای دیگر می شود، گفت: انتظار داریم آموزش‌ها ارائه شده در این طرح به بانوان‌ همیار ترافیک در کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای- شهری و عابرین پیاده موثر باشد.

شیخ حسنی با اشاره به اینکه محتویات این آموزش ها مهم است، گفت: طرح‌های مشابه این طرح همیاران پلیس در سطح مدارس بوده است که اجرای آن ۱۷ تا ۱۸درصد در کاهش تصادفات و خسارت های ناشی از آن‌ تاثیرگذار بوده است

وی در پایان تاکید کرد: بانوان شاغل در شهرداری کرج که در این طرح شرکت کرده‌اند باید خود را سفیر فرهنگی در راستای کاهش صدمات ناشی از تصادفات و ترافیک بدانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
2
این هواپیما (اوکراین ) سقوط نکرد ... ساقطش کردن !!!!!!!!!! آفتاب جون تو هم آره .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین