کد خبر: ۶۳۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۱
هیات مدیره‌ پرسپولیس تشكیل جلسه داد:

تاكید برحضور قطبی و جذب دو بازیكن آفریقایی

ساخت هتل آپارتمان در مجموعه‌ درفشی‌فر
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هیات مدیره‌ باشگاه پرسپولیس صبح روز یك‌شنبه در محل دفتر سعیدلو و در غیاب انصاری‌فرد تشكیل جلسه داد و در خصوص آخرین شرایط باشگاه و نقل و انتقالات بحث و بررسی كرد و كلیه‌ اعضا با اتفاق تاكید كردند كه سقف مبالغ منظور شده برای جلب بازیكنان باید در كلیه‌ قراردادها رعایت شود. هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور كلیه‌ اعضا در حالی تشكیل جلسه داد كه هنوز بحث حضور یا عدم حضور افشین قطبی به عنوان سرمربی آینده پرسپولیس نامشخص است اما، به گفته‌ حسن بیادی بحث حضور قطبی در نشست هیات مدیره نیز بار دیگر مطرح و بر همكاری قطبی با پرسپولیس تاكید شده است. 

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: كلیه‌ بحث‌های اخیر مطرح شده دراین باره نیز كذب است. هیات مدیره بار دیگر بر تسهیل حضور قطبی در تیم پرسپولیس تاكید دارد و امیدواریم كه پس از جام ملت‌ها مطابق آنچه كه توافق شده است قطبی به تهران بیاید. 

وی افزود: در جلسه‌ هیات مدیره اعضا با تاكید بر اخلاق‌گرایی، خواستار رعایت سقف قراردادها در مورد جذب بازیكنان جدید شدند و بر این اساس مقرر شد، سقف قرارداد بازیكنان بالاتر از صد و پنجاه میلیون نباشد و اگر قراردادی بیش از این بود، باید با هماهنگی هیات مدیره نهایی شود. 

وی افزود: همچنین مقرر شد برای ساخت ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس اقدامات لازم انجام شود كه در این راستا پس از مشخص شدن زمین مورد نظر فعالیت‌های اجرایی آن انجام شود. 

بیادی همچنین از توافق هیات مدیره برای جذب دو بازیكن آفریقایی خبر داد. سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطر نشان كرد:‌ با همكاری شهرداری تهران و سازمان تربیت بدنی قرار است در مجموعه درفشی‌فر چند دستگاه هتل آپارتمان برای پذیرایی از میهمانان خارجی و اسكان تیم‌ها ساخته شود. 

وی همچنین از برگزاری اردوی برون مرزی تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر خبر داد و افزود: هیات مدیره با بررسی شرایط مالی باشگاه بر ضرورت دستیابی به یك راهكار اساسی جهت ساماندهی طلبكاران تاكید كرد كه در این راستا باشگاه نیز تمام تلاش خود را برای حل این موضوع به كار خواهد گرفت تا طلب شركت آلفا برای شكایت اخیر مبنی بر عدم حضور پرسپولیس در اردوی كانادا و هم‌چنین طلب رافائل و آری‌هان پرداخت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین