کد خبر: ۶۳۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۱

تمرین سنگین ملی پوشان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح امروز در حالی كه قرار بود ملی پوشان فوتبال ایران تمرین سبكی را پس از دیدار برابر چین برگزار كنند به دستور كادر فنی تمرین امروز جدی برگزار شد. 

به گزارش ایسنا، در این تمرین كه به مدت 75 دقیقه در ورزشگاه klsa برگزار شد ملی پوشان ایران به مرور كارهای تاكتیكی پرداختند.
در ابتدای این تمرین بازیكنان ذخیره در بازی دیروز به مدت 30 دقیقه به دویدن و گرم كردن بدن‌های‌شان پرداختند. پس از آن بازیكنان اصلی كه 90 دقیقه دیروز بازی كرده بودند، شامل مهدوی كیا، هاشمیان، سیدجلال حسینی، رحمان رضایی، آندرانیك تیموریان، رضا عنایتی و جواد نكونام از سایر بازیكنان جدا شده و به ریكاوری پرداختند. 

سایر بازیكنان ذخیره و بازیكنان تعویضی بازی دیروز نیز به سه گروه تقسیم شده و به بازی آقا وسط پرداختند. پس از این بازیكنان از موانع تعبیه شده عبور كردند. این در حالی بود كه وحید طالب لو، مهدی رحمتی و حسن رودباریان سه دروازه بان تیم ملی جدا از سایرین بدون توپ به تمرین مخصوص دروازه بانی پرداختند.
در این تمرین محمد نصرتی به دلیل درد از ناحیه شكم دچار مشكل شد اما، به گفته‌ی دكتر نصیری پزشك تیم ملی، نصرتی مشكلی ندارد.
هم‌چنین فریدون زندی كه در دیدار دیروز به علت برخورد استوك كفش بازیكن حریف از ناحیه‌ی كشاله ران دچار آسیب دیدگی شده بود امروز تمرین نكرد و به گفته‌ی پزشك امشب كارهای ویژه دوران نقاهت مصدومیت او انجام خواهد شد. 

تمرین تیم ملی بسیار شاداب برگزار شد وبازیكنان با روحیه‌ی بالا در تمرین شركت كردند. از نكات حاشیه ای تمرین امروز می توان به غافلگیر شدن خبرنگاران اشاره كرد، آنها كه فكر می كردند تمرین امروز تیم ملی انجام نمی شود، به محل تمرین نیامدند و تنها خبرنگار روزنامه شرق و خبرگزاری مهر به همراه خبرنگار ایسنا در تمرینات حاضر بودند.
منبع خبر:ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین