کد خبر: ۶۳۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۳

واکنش گروه اقلیت به کمیته تعامل دولت مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس فراکسیون اقلیت مجلس هفتم در واکنش به تشکیل کمیته تعامل دولت و مجلس می‌گوید «تشکیل این کمیته در سال پایانی مجلس هفتم و به ویژه در آستانه انتخابات مجلس هشتم، شائبه سیاسی دارد».

اظهارات این نماینده پس از آن مطرح می‌شود که هفته گذشته حداد عادل رئیس مجلس هفتم؛ محسن کوهکن عضو فراکسیون اصولگرایان و حسین شهمیرانی مسئول دفتر خود را از جانب مجلس مامور برقراری تعامل بین دولت و مجلس کرد. همزمان، دولت نهم نیز به صادق محصولی، مشاور احمدی‌نژاد و موسوی معاون پارلمانی رئیس جمهوری ماموریت داد تا با مجلس وارد تعامل شوند. 
 
در همین رابطه، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: تشکیل کمیته چهار نفره برای برقراری تعامل بین دولت و مجلس در شرایط کنونی، سیاسی بودن موضوع را پررنگ می‌کند و به نظر می‌رسد بیشتر در راستای اهداف سیاسی و همگرایی بین جناح محافظه‌کار است تا تعامل بین مجلس و دولت.

نماینده اردکان تصریح کرد: اگر هدف از تشکیل این کمیته تعامل بین دولت و مجلس است، این اقدام باید از ابتدای دولت نهم صورت می‌گرفت و با تعامل بیشتری تصمیمات مهم اتخاذ می‌شد تا مردم آسیب کمتری ببینند. 

نماینده اردکان خاطرنشان کرد: اگر آقای حداد می‌خواست نظر مجلس را داشته باشد، باید در صحن علنی مجلس، موضوع را مطرح و افراد منتخب مجلس را معرفی می‌کرد

وی تاکید کرد: تشکیل کمیته تعامل مجلس و دولت توافقی است بین رئیس قوه مجریه و مقننه و این افراد منتخب مجلس نیستند.

تابش در پایان اظهار داشت: تشکیل کمیته چهار نفره برای تعامل دولت و مجلس در سال پایانی مجلس و در آستانه انتخابات مجلس هشتم، شائبه سیاسی دارد و به نظر می‌رسد این اقدام در راستای همگرایی بین جناح محافظه‌کار است تا تعامل بین مجلس و دولت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین