کد خبر: ۶۳۲۱۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
کشور بی‌طرف میزبان نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا

میزبانی لیگ قهرمان آسیا را از ایران گرفتند

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره مباحث منتشر شده پیرامون میزبانی تیم‌های ایرانی از حریفان در زمین بی‌طرف بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که کنفدراسیون آسیا میزبانی کشورمان را به کشور سوم سپرده‌ است.
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی فدراسیون فوتبال در واکنش به اخبار منتشر شده درباره گرفته شدن میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیانیه‌ای صادر و در آن اعلام کرد که موضوع صحت دارد و فدراسیون به دنبال بررسی و اتخاذ تصمیم با هماهنگی ۴ نماینده کشورمان در آسیا است.

بیانیه روابط عمومی فدراسیون به شرح زیر است:

۱_فدراسیون فوتبال امروز نامه‌ای رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده است و به موجب آن اعلام شده که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم دارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدید را در کشور بی‌طرف برگزار کند.

میزبانی لیگ قهرمان آسیا را از ایران گرفتند

۲_فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از دریافت نامه و در روز جمعه جلسه‌ای را با حضور کلیه مسوولان مرتبط با موضوع برگزار کرد و مراحل اولیه پیگیری ویژه در این باره به سرعت آغاز شد.

۳_همچنین مقرر گردید در روز شنبه جلسه دیگری درباره این موضوع با حضور مدیران ۴ باشگاه نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود و تصمیم مقتضی با اعلام نظر باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو اتخاذ گردد.

۴_موضع نهایی باشگاه‌های ایرانی ظرف روزهای آینده و پس از تصمیم گیری قطعی کنفدراسیون فوتبال آسیا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
2
4
هر روز در دنیا عزیز تر و با عزت تر می شیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
1
1
بهتر است از حضور در مسابقات انصراف بدهند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
1
2
ما خوبیم بقیه همه بدنددددد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
0
هر دم از این باغ بری می رسد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین