کد خبر: ۶۳۲۵۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲

المدلج: انصراف ایرانی‌ها تنها یک دلیل خواهد داشت/ تا الان هیچ واکنشی از ایران دریافت نشده است

عضو اتحادیه فوتبال عربستان تاکید کرد که باشگاه های ایران هیچ اعتراضی به انتخاب زمین بی طرف به AFC نفرستاده اند و اگر کناره گیری کنند تنها به خاطر مشکلات اقتصادی است.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت عربی کوره، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تصویب رساند که بازی در زمین ایران چه در لیگ قهرمانان آسیا و چه در رقابت های فوتبالی دیگر این قاره تا اطلاع ثانوی ممنوع است و تیم های ایرانی مجبور هستند که زمین بی طرف را انتخاب کنند.

المدلج: انصراف ایرانی‌ها تنها یک دلیل خواهد داشت/ تا الان هیچ واکنشی از ایران دریافت نشده است

باشگاه های ایرانی تهدید به کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا کرده اند.

حافظ المدلج، عضو اتحادیه فوتبال عربستان و رئیس بازاریابی سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره احتمال کناره گیری تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که بازی های باشگاه های ایران کشور در زمین بی طرف برگزار خواهد شد. تا الان AFC هیچ واکنش رسمی را از ایران دریافت نکرده است.

او ادامه داد: فشار ایران برای تاثیر گذاشتن روی تصمیم AFC جواب نخواهد داد و باشگاه های ایرانی هم کناره گیری نخواهند کرد. اگر هم کناره گیری وجود داشته باشد به خاطر مشکلات اقتصادی تیم های ایرانی خواهد و نه تصمیم ورزشی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
المدلج خان !! جوجه ها رو آخر پاییز میشمرند!
روزگار رو یه پاشنه همیشه نمی چرخه...
چرخ گردون براتون قصه ها داره....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
0
0
ببینید. داخل ایران فریاد میزنن که ما فلان می کنیم و بسان میکنیم AFC رو به دادگاه میکشونیم اما تا همین الان حتی اعتراض رسمی هم نکردن!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین