کد خبر: ۶۳۲۶۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

بارش برف در آذربایجان‌غربی راه ارتباطی ۱۶۴ روستا را مسدود کرد

معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف راه دسترسی به ۱۶۴ روستای استان را بسته است و تلاش‌ها برای بازگشایی راه ارتباطی این روستا‌ها ادامه دارد.
بارش برف در آذربایجان‌غربی راه ارتباطی ۱۶۴ روستا را مسدود کرد
آفتاب‌‌نیوز :

بصیر صادق‌پور گفت: عوامل راهداری در چند روز گذشته و پس از بارش برف با تلاش شبانه‌روزی راه‌های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده‌اند اما با وجود این تلاش‌ها هم‌اکنون راه دسترسی به ۵۰ روستای ارومیه، ۳۵ روستای مهاباد،۳۰ روستای پیرانشهر، ۲۷ روستای سلماس، هفت روستای سردشت و پنج روستای تکاب بسته است.

وی با اشاره به اینکه این روستاها بیشتر در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی استان قرار دارد، افزود: با تلاش عوامل راهداری تلاش می‌شود راه دسترسی به این روستاها تا قبل از ورود موج بارشی جدید بازگشایی شود.

وی گفت: هم‌اکنون ۹۰۰ نفر از عوامل راهداری در ۶۸ راهدارخانه‌های ثابت، سیار و استیجاری استان مستقر شده‌اند و با استفاده از ۴۲۰ دستگاه ماشین‌آلات و ادوات راهداری مشغول ارایه خدمت به شهروندان هستند.

صادق‌پور گفت: عوامل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی کنترل عملیات برف‌روبی در ۱۲ هزار کیلومتر از انواع راه‌ها و ۸۹ گردنه از جمله ۱۸ گردنه راه‌های اصلی استان را بر عهده دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین