کد خبر: ۶۳۲۶۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

اختلاف بر سر کبوتر به قتل انجامید

اختلاف ۲ جوان بر سر یک کبوتر در شهرستان زهک قتل جوان ۲۱ ساله را رقم زد.
اختلاف بر سر کبوتر به قتل انجامید
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ آیت الله قره گوز لو فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: ساعت ۱۲ و ۵۳ دقیقه بیست و ششم دیماه و در پی اعلام مرگ یک جوان ۲۱ ساله بر اثر چاقو خوردگی در بیمارستان سیدالشهدا شهر زهک موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، این جوان در یکی از خیابان‌های شهر زهک در یک درگیری بر اثر اصابت چاقو از ناحیه قفسه سینه مجروح و توسط شهروندان به بیمارستان منتقل شده است که متأسفانه تلاش تیم پزشکی نیز برای احیاء او نتیجه‌ای نداشته و در بیمارستان فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با حضور در محل این نزاع و انجام تحقیقات میدانی قاتل را که پسر خاله مقتول بوده و پس از یک مشاجره لفظی او را با چاقو مجروح و از محل متواری شده بود شناسایی کردند.

او بیان داشت: با توجه به متواری بودن قاتل، کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله تحقیقات خود برای دستگیری متهم آغاز و در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاهش را شناسایی و او در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ قره گوزلو گفت: با انتقال متهم ۲۶ ساله به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته از او مشخص شد قاتل، مدتی بر سر یک کبوتر با پسر خاله خود اختلاف داشته که در نهایت این اختلاف منجر به یک نزاع و قتل او شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: غلبه بر هیجانات منفی به ویژه کنترل خشم یکی از مهارت‌های لازم برای مدیریت خود در مواقع حساس است که با آموزش می‌توان آن را کسب کرد تا جلوی این قبیل حوادث جبران ناپذیر گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین