کد خبر: ۶۳۲۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کاربران فضای مجازی از عدم تحقق وعده‌های مسئولان در مورد پلاسکو انتقاد کردند

داغ پلاسکو پس از ۳ سال هنوز تازه است

۳۰ دی ماه سومین سالگرد حادثه پلاسکو است و به همین مناسبت برخی کاربران توئیتر و تلگرام با انتشار توئیت‌ها و پست‌هایی درباره این حادثه ناگوار مطالبی را بیان نموده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

بررسی‌های سرویس داده‌کاوی ایرنا بر روی پست‌های با حداقل ۵۰ لایک از میان ۳هزار و ۸۲۲ توئیت در توئیتر و حداقل ۵۰هزار بازدید از میان ۵هزار و ۸۳۸۳ پست در تلگرام نشان می‌دهد که ابراز ناراحتی و یاد کردن از حادثه پلاسکو و شهدای آتش نشانان مضمون اصلی است که در فضای تلگرام و توئیتر منتشر شده است.

نتایج داده‌کاوی در توئیتر و تلگرام

بررسی‌های حاصل از داده‌کاوی در توئیتر و تلگرام نشان می‌دهد که ابراز ناراحتی بابت حادثه پلاسکو در توئیتر بیش از تلگرام بوده است و ۵۵ درصد از لایک‌های کاربران در توئیت‌های مربوط به پلاسکو، به این موضوع اختصاص داشته است.

داغ پلاسکو پس از ۳ سال هنوز تازه است

#پلاسکو غم‌انگیزترین اتفاق برای من بود، هر شب میرفتم و تماشا میکردم آوار برداریو،اینقدر گریه کردم و فشار روحی روم بود مریض شدم و مریضیم همیشگی شد.

نکته قابل ذکر نمودار فوق آن است که اگرچه مطالب کانال‌های تلگرامی ماهیتی خبری دارد، اما در این شبکه اجتماعی نیز انتقاد از مسئولان به دلیل فروریخت پلاسکو و عدم تحقق آن‌ها پس از ۳ سال همچنان پابرجاست و این دو مضمون، ۳۳درصد بازدیدهای مربوط به پلاسکو در کانال‌های تلگرامی را به خود اختصاص داده است.

اما آنچه در نمودار فوق واضح است آن است که همچنان موضوع پلاسکو در خاطره بخشی از ایرانیان باقی مانده است و خاطره پلاسکو در ذهن ایرانیان به عنوان یک خاطره تلخ و دردناک ثبت شده است.

داغ پلاسکو پس از ۳ سال هنوز تازه است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین