کد خبر: ۶۳۳۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸

تعطیلی ادارات ۵ شهر استان مرکزی به دلیل بارش برف

بارش سنگین برف و برودت هوا تعدادی از ادارات شهرهای استان مرکزی را به تعطیلی کشاند.
آفتاب‌‌نیوز :

بارش سنگین برف که از عصر امروز در اکثر شهرهای استان مرکزی باریدن گرفته موجب تعطیلی ادارات برخی شهرهای استان شد.

بر اساس این گزارش در حالی که استاندار مرکزی طی اطلاعیه ای از تعطیلی تمامی ادارات اراک به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف انرژی در روز پنج شنبه مورخ ۳ بهمن ماه خبر داده بود، فرمانداران تعدادی از شهرها نیز فردا پنج شنبه را تعطیل اعلام کردند.

تعطیلی ادارات ۵ شهر استان مرکزی به دلیل بارش برف

در این راستا مصطفی عرب فرماندار شازند اعلام کرد: علت برودت هوا و افزایش مصرف بیش از حد انرژی و به منظور جلوگیری از احتمال قطع گاز و برق تمام ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و موسسات دولتی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و بهداشتی درمانی، شهرداری و راهداری روز پنجشنبه مورخه سوم بهمن ماه ۹۸ در شهر شازند تعطیل می‌باشند.

عبدالرضا حاج‌علی‌بیگی فرماندار خنداب نیز اعلام کرد: به دلیل برودت شدید هوا و افزایش حجم مصرف گاز طبیعی به منظور جلوگیری از قطع گاز فردا ادارات این شهرستان تعطیل هستند.

وی از اماده باش همه دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان خنداب خبر داد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها افت محسوس دمای هوا و سرمای شدید حداقل تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

احمد طهرانی فرماندار خمین نیز گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا و در راستای صرفه جویی در حامل های انرژی فردا پنج شنبه تمام ادارات خمین تعطیل است.

فرماندار شهر کمیجان نیز اعلام کرد: ادارات این شهرستان فردا تعطیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین