کد خبر: ۶۳۳۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

تصادف مرگبار در محور سمنان- دامغان

فرمانده پلیس راه استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور سمنان- دامغان خبر داد و گفت: این حادثه پنج کشته و زخمی برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :

تقی کبیری ضمن بیان اینکه برخورد سه خودرو در محور سمنان- دامغان پنج کشته و زخمی برجای گذاشت، بیان کرد: این حادثه شامگاه چهارشنبه در اثر برخورد خودروی مزدا، پژو و سواری سمند رخ داده است. در این حادثه دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند که با کمک مأموران امدادی و اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه استان سمنان گفت: علت حادثه در دست بررسی است اما سالانه بی احتیاطی رانندگان صدها نفر را راهی بیمارستان‌ها می‌کند.

تصادف مرگبار در محور سمنان- دامغان

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، گفت: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه تریلی با دو دستگاه خودروی سواری پژو و سمند ۱۰ نفر کشته و مجروح شدند.

مظفر محمد خانی ضمن اشاره به تصادف تریلی با دو خودرو سمند و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۹۷ محور دامغان به سمنان، بیان کرد: در این حادثه که شامگاه چهارشنبه رخ داد، ۱۰ نفر صدمه دیدند.

وی با بیان اینکه پایگاه امداد جاده‌ای آهوان سمنان از سوی هلال احمر بلافاصله به این حادثه اعزام شده است، افزود: این تصادف دو نفر فوتی و هشت زخمی برجای گذاشت که هفت مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از شدت وقوع این تصادف خبر داد و بیان کرد: عوامل امدادی بلافاصله به صحنه تصادف اعزام شدند اما تلاش برای نجات دو نفر بی فایده بود.

محمد خانی با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان سمنان، بیان کرد: دلیل حادثه پس از کارشناسی از سوی پلیس اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین