کد خبر: ۶۳۳۲۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

لیورپول ۴۰ بازی بدون شکست/ کلوپ به رکورد مورینیو رسید

لیورپول توانست به رکورد ۴۰ بازی بدون شکست در لیگ برتر انگلیس برسد و با رکورد چلسی مورینیو برابری کند.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از تلگراف، قدرتنمایی لیورپول در لیگ برتر ادامه دارد و این تیم توانست با برتری دو بر یک برابر ولورهمپتون ضمن تثبیت صدرنشینی به رکورد ۴۰ بازی بدون شکست در لیگ برتر دست یابد.

لیورپول ۴۰ بازی بدون شکست/ کلوپ به رکورد مورینیو رسید

به این ترتیب کلوپ و تیمش توانست به رکورد چلسی تحت هدایت ژوزه مورینیو برسد که توانسته بود رکورد ۴۰ بازی بدون شکست را در لیگ برتر انگلیس ثبت کنند. پیروزی یا تساوی لیورپول در بازی بعدی خود برابر وستهام باعث می شود تا این تیم با پشت سر گذاشتن چلسی به رکورد ۴۱ بازی بدون شکست برسد و در رده چهارم قرار گیرد.

* شکست ناپذیرترین تیم ها در فوتبال انگلیس

آرسنال ۴۹ بازی (۲۰۰۴-۲۰۰۳)

هادرزفیلد ۴۳ بازی (۲۰۱۱)

ناتینگهام فارست ۴۲ بازی (۱۹۷۸-۱۹۷۷)

چلسی (۲۰۰۴-۲۰۰۳) ۴۰ بازی

هواداران تیم انگلیسی منتظر هستند تا لیورپول بتواند از رکورد ۴۹ بازی بدون شکست توپچی های لندنی عبور کنند. آرسنال در فصل ۰۴-۲۰۰۳ و اوایل فصل ۰۵-۲۰۰۴ در این تعداد بازی مغلوب نشد. لیورپول ۹ دیدار با این رکورد فاصله دارد. اگر این شکست ناپذیری تا پایان فصل ادامه پیدا کند همچنین با رکورد دیگر آرسن ونگر در آرسنال که در فصل ۰۴-۲۰۰۳ به ثبت رسید برابر می‌شوند.

لیورپول اکنون به دنبال رسیدن به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر است و به نظر می رسد این تیم بالاخره در این فصل به هدف بزرگ خود دست خواهد یافت و جام قهرمانی را بالای سر می برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین