کد خبر: ۶۳۳۴۰۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

حضور دانشگاه علمی‌کاربردی در جشنواره فیلم فجر

فیلم «مادر برفی» ساخته مرجان خسروی «عضو فعال انجمن علمی رشته کارگردانی» است همچنین مهدی اکبرزاده عضو فعال کانون فیلم و عکس این دانشگاه، در فیلم «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی، ایفای نقش می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

محبوبه بیات - جشنواره فیلم فجر به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد و فستیوال فیلم در ایران بسیار مهم است و بسیاری از فیلمسازان، سعی می‌کنند فیلم‌هایشان را با توجه به تقویم جشنواره آماده کنند.

جشنواره سی‌و‌هشتم فیلم فجر از این نظر می‌تواند مهم باشد که کارگردان‌های مطرح زیادی برای جشنواره امسال فیلم دارند؛ از ابراهیم حاتمی‌کیا تا داریوش مهرجویی و مجید مجیدی که هرکدام سراغ سوژه‌های خاص خود رفته‌اند تا فیلم‌هایشان را براساس آن سوژه شکل بدهند.

در این میان، دو فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای دانشجویان دانشگاه علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر و واحد ۱۱ تهران حایز اهمیت است. فیلم «مادر برفی» ساخته مرجان خسروی «عضو فعال انجمن علمی رشته کارگردانی این دانشگاه» است. همچنین مهدی اکبرزاده عضو فعال کانون فیلم و عکس این دانشگاه، در فیلم «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی، ایفای نقش می‌کند. در ادامه به معرفی این دو فیلم اشاره شده است:

حضور فعال مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 11 تهران در جشنواره فیلم فجر

حضور فعال مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 11 تهران در جشنواره فیلم فجر

عروسی مردم

عروسی مردم فیلمی به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی علی سرتیپی است که اولین نمایش آن در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

عروسی مردم دومین فیلم مجید توکلی بعد از متولد 65 است که نازنین بیاتی و شکیب شجره در نقش های اصلی این فیلم ایفای نقش میکنند و زهرا داوودنژاد، احترام برومند، خسرو بامداد، سجاد تابش،محمد امامی،سارا محمدی،محمد حیدری،ایمان صدیق، مهدی اکبرزاده و… دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

حضور فعال مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 11 تهران در جشنواره فیلم فجر

مادر برفی

فیلم کوتاه «مادربرفی» ساخته مرجان خسروی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به رقابت خواهد پرداخت.

این فیلم به کارگردانی مرجان خسروی و تهیه‌کنندگی سیدشهاب‌الدین طباطبایی و انجمن سینمای جوانان استان چهارمحال و بختیاری تولید شده و در آن عباس پرویزی، حبیب تاجمیری، فاطمه نصیری، حدیث نجفی و شهلا خدادادی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حضور فعال مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر 11 تهران در جشنواره فیلم فجر

«آدم برفی» داستان پسر نوجوانی را روایت میکند که قصد دارد جان همسر باردار خود را در شرایط سخت و برفی در یک روستایی صعب‌العبور نجات دهد، اما هیچکدام از اهالی روستا حاضر به کمک کردن به او نیستند...

این فیلم کوتاه در بخش مسابقه فیلم کوتاه سی وهشتمین دوره فیلم فجر با 9 فیلم دیگربرای کسب عنوان برتر به رقابت خواهد پرداخت.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از12 تا 22 بهمن‌ماه 98 برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین