کد خبر: ۶۳۳۴۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۶
دبیر کل جامعه اصناف و بازار:

گروه 11 نفره نماینده همه اصولگرایان نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جامعه اصناف و بازار می‌گوید: «ما دایره اصولگرایی را گسترده‌تر از آنچه تصور می‌شود، می‌بینیم و گروه 11 نفره نیز ادعایی مبنی بر این که تمامی اصولگرایان را نمایندگی می‌کنند، ندارند.»

کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب توضیح داد: به هر حال اصولگرایان باید کار را از یک جا شروع می‌کردند. بر این اساس بود که سه بلوک عمده اصولگرایان شامل جبهه پیروان خط امام و رهبری، رایحه خوش خدمت و اصولگرایان تحول‌خواه هر کدام دو نفر را معرفی کردند و گروه 6 نفره تشکیل شد و سپس با تشکیل گروه 5 نفره شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان شکل گرفت.

وی تصریح کرد: گروه 11 نفره وظایفی را باید پیگیری کند و آن این که دیگر اصولگرایانی که در این دایره قرار ندارند، با رایزنی در این دایره اصولگرایی قرار گیرند و یک ائتلاف حداکثری را شکل دهند.

وی با بیان این که «انتقادها و اختلاف دیدگاه، گروه 11 نفره را با چالش مواجه نخواهد کرد.» تصریح کرد: از اصول اصولگرایی این است که هیچ نوع سهم‌خواهی در میان تشکل‌های اصولگرا نباشد و گروه 11 نفره نیز به این مساله توجه دارد.

کریمی تاکید کرد: تاکنون اختلافی در بین گروه 11 نفره وجود نداشته و هماهنگی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گروه 11 نفره ادعا ندارد که در برگیرنده همه تفکرات گروه‌های اصولگراست اما درصدد است در آينده با رایزنی با سایر گروه‌های اصولگرا آن‌ها نیز در این دایره قرار گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین