کد خبر: ۶۳۳۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

اخطار پلیس به 152 قهوه خانه در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از تذکر و اخطار تعطیلی به ۱۵۲ واحد صنفی قهوه خانه در سطح شهر تهران و پلمب ۲ واحد صنفی متخلف دیگر خبر داد. 
اخطار پلیس به 152 قهوه خانه در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر مرادی امروز به پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف شامگاه یکم بهمن طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی قهوه خانه در سطح شهر تهران اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور که با مشارکت همه ادارات نظارت بر اماکن عمومی پایگاه های ۹ گانه پلیس امنیت تهران بزرگ اجرا شد، افزود: در این عملیات، در مجموع از ۱۷۹ واحد صنفی قهوه خانه بازدید شد و به ۱۲۷ واحد صنفی رعایت قوانین تذکر و ۲۵ واحد صنفی اخطارپلمپ دریافت کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: دو قهوه خانه نیز به علت عدم رعایت قوانین صنفی برابر دستور قضائی پلمب شد و متصدی آنها نیز به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

این مقام انتظامی افزود: عدم رعایت ضوابط و مقررات صنفی از جمله عدم پروانه کسب، برخی رفتارهای هنجار شکن، فعالیت خارج از رسته شغلی، پذیرایی از افراد معلوم الحال، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای اهالی و ساکنان اماکن همجوار، و فعالیت در ساعات پایانی شب از جمله تخلفاتی بوده که منجر به برخورد با قهوه خانه های متخلف شده است.

وی با اشاره به تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین