کد خبر: ۶۳۳۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

تلویزیون و چالش بازیگران تکراری!

کارگردان سریال «ملکاوان» که این شب‌ها از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است ضمن اشاره به ویژگی‌های ژانری این مجموعه درباره چالش انتخاب بازیگران تکراری در سریال‌های تلویزیونی توضیحاتی ارائه کرد.
تلویزیون و چالش بازیگران تکراری!
آفتاب‌‌نیوز :

احمد معظمی کارگردان این سریال درباره فضای معمایی آن که گاهی به ژانر وحشت نیز نزدیک می‌شود گفت: فضاسازی‌های خاصی در این سریال صورت گرفته است. به نظرم از همان سکانس‌های ابتدایی، وجه معمایی سریال پررنگ بوده است و یک حسن مجموعه‌های نمایشی این است که مخاطب نتواند از پیش، همه ماجراها و اتفاقات آینده را پیش‌بینی کند و حدس بزند.

این کارگردان درباره انتخاب بازیگران این سریال نیز توضیح داد: متأسفانه بعضی از بازیگران در همه سریال‌های تلویزیونی حضور دارند و جذابیت شأن را برای بیننده از دست داده‌اند. ولی من سعی کردم از بازیگرانی استفاده کنم که علاوه‌بر داشتن توانایی‌های بالا، برای مخاطب هم به تکرار نرسیده باشند. به طور مثال خانم فراهانی جزو بازیگران پرسابقه است که شاید مخاطب تلویزیون ذهنیت چندانی از نقش آفرینی‌های او نداشته باشد. او اصولاً بازیگر تلویزیون نیست و به سختی می‌پذیرد تا در یک کار حضور پیدا کند.

وی با اشاره به نقش فریبا متخصص و گریم او نیز گفت: فریبا خانم متخصص از جمله بازیگرانی است که چهره طبیعی خودش را دارد که جراحی زیبایی نشده و با این حال جوان‌تر به نظر می‌رسد و ما سعی کردیم با گریم فاصله سنی او با شخصیت‌ها را منطقی‌تر کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
پرسپولیس سرور استقلاله.. میدونم ربطی نداره ولی واقعیت داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین