کد خبر: ۶۳۳۸۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

سرپرست تراکتور: هواداران پرسپولیس به اسطوره‌های تراکتور فحاشی کردند

داور بیشتر مواقع بر اساس خواسته پرسپولیسی‌ها سوت زد؛ به طوری که با سوت‌های مکرر، سرعت بازی را می‌گرفت. کارت زرد در ثانیه ۳۵، چه معنایی دارد؟ با این همه کارت زرد، نه تنها بازی پرسپولیس را از ما گرفتند؛ بلکه باعث محرومیت چند بازیکن ما از بازی‌های آتی شدند.
سرپرست تراکتور: هواداران پرسپولیس به اسطوره‌های تراکتور فحاشی کردند
آفتاب‌‌نیوز :

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: داور بر وفق مراد پرسپولیسی‌ها سوت زد.

ایوب ذوالفقاری در گفت‌و‌گو با روابط عمومی باشگاه تراکتور، در خصوص اتفاقات بازی با پرسپولیس اظهار داشت: آقایان به‌جای توجه به انتخابات فدراسیون، فکری به حال داوران لیگ برتر کنند.

وی افزود: داور بیشتر مواقع بر اساس خواسته پرسپولیسی‌ها سوت زد؛ به طوری که با سوت‌های مکرر، سرعت بازی را می‌گرفت. کارت زرد در ثانیه ۳۵، چه معنایی دارد؟ با این همه کارت زرد، نه تنها بازی پرسپولیس را از ما گرفتند؛ بلکه باعث محرومیت چند بازیکن ما از بازی‌های آتی شدند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: ما در جلسه هماهنگی قبل از بازی در خصوص دوستی بین هواداران دو تیم و سالم‌سازی فضای ورزشگاه صحبت کرده و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ کرده بودیم. متاسفانه هواداران حریف، به این برنامه‌ها توجه نکرده و شروع کننده فحاشی بودند و به بازیکنان ما که اسطوره‌ی فوتبال ایران به شمار می‌روند، فحاشی کردند.

سرپرست تراکتور تاکید کرد: اوساگونا روی بازیکن ما مرتکب خطا شد و داور آوانتاژ داد، ولی وقتی توپ به بازیکن ما رسید، داور بازی را نگه داشت و آقای الهامی به این صحنه اعتراض کرد و کارت قرمز گرفت. مگر یک اعتراض جزیی کارت قرمز دارد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
2
1
یادت رفته با ما چکار کردید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
تیم تراکتورابزاری شده دذدست عده ای جهت تفرقه بیاندازیعنی تفرقه بین ترک وفارس مردم به هوش باشند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین