کد خبر: ۶۳۳۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۲

هواپیمای حادثه‌دیده به فرودگاه ماهشهر منتقل شد

معاون فرماندار ماهشهر از پایان عملیات انتقال هواپیمای حادثه‌دیده تهران - ماهشهر به فرودگاه ماهشهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهرزاد شریفی اظهارکرد: یک جاده خاکی بیش از ۱۰۰ متری برای جابه‌جایی هواپیمای سانحه‌دیده از میان جاده کمربندی ماهشهر به داخل فرودگاه شهر ایجاد شد و پس از چندین ساعت عملیات، حدود ساعت ۳:۰۰ بامداد هشتم بهمن‌ماه، هواپیما به داخل فرودگاه ماهشهر انتقال پیدا کرد.

وی عنوان کرد: برای این جابه‌جایی، ۱۰۰ متر جاده ایجاد کردیم؛ زمین باتلاقی بود و ایجاد چنین جاده ای، کار یک روز نبود ولی باتوجه به اضطرار و اهمیت موضوع، این جاده ایجاد شد. حتی دوستان هواپیمایی به ما گفتند که فکر نمی کردیم، بتوانید این کار را به این صورت انجام دهید و هیچ جای ایران چنین موردی را ندیده بودیم.

هواپیمای حادثه‌دیده به فرودگاه ماهشهر منتقل شد

معاون فرماندار ماهشهر ادامه داد: تجربه مشابه را در استان نداشتیم ولی خدا را شکر تمام نیروهای عملیاتی، امدادی و انتظامی و همچنین دیگر حوزه ها پای کار بودند و با تمام وجود کار کردند.

وی در پاسخ به این سوال که پس از استقرار هواپیما در فرودگاه، چه عملیاتی روی آن انجام خواهد شد؟ گفت: این حوزه کاملا فنی و تخصصی است و خود شرکت کاسپین و سازمان هواپیمایی باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

هواپیمای مسافربری تهران - ماهشهر متعلق به شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۷:۵۰ صبح روز گذشته دوشنبه، هفتم بهمن پس از فرود در فرودگاه ماهشهر، از باند خارج شد و پس از طی کردن عرض خیابان ورودی ماهشهر، کنار پارک نسترن متوقف شد. در این حادثه، تمام مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین