کد خبر: ۶۳۳۹۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

طرح خروج ایران از NPT اعلام وصول شد

طرح خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای (NPT) اعلام وصول شد.
طرح خروج ایران از NPT اعلام وصول شد
آفتاب‌‌نیوز :

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه امروز موارد دیگری از اعلام وصولی‌ها را به شرح زیر قرائت کرد:

سوال ملی بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس از وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم خاتمه دادن به تدریس در مدارس دوشیفته و کانکسی

طرح عادی خروج از پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای (NPT)

طرح تنبیه و مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح های هسته‌ای (NPT) اعلام وصول شد.

محمود صادقی نماینده تهران که این طرح را ارائه کرده است،‌ درباره‌ آن اظهار داشت :موضوع خروج از NPT قبلا نیز چندین بار به صورت مستقیم و غیر مستقیم مطرح شده است. عمده نگاه بنده فراتر از اقدام شرارت‌آمیز آمریکا و بلکه ناظر بر رفتار طرف‌های برجام است.

عضو فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: نکته‌ای که برای بنده در تهیه پیش‌نویس طرح خروج از NPT اهمیت داشت، زمزمه‌هایی بود که در خصوص اجرای مکانیزم ماشه مطرح می‌شد و می‌شود. معنای مکانیزم ماشه این است که آن قطع‌نامه‌های فصل هفتم شورای امنیت مجددا علیه ما اجرایی شود، آن هم به دلیل اینکه ایران تعهدات خود را کاهش داده است.

وی اضافه کرد: این تهدید بسیار غیر منطقی و غیر قابل قبول است چراکه ایران در چارچوب برجام و پیرو نقض عهد آمریکا تعهدات خود را کاهش داده است.

صادقی خاطرنشان کرد: ایران در نقض برجام پیش‌قدم نشده بلکه یک اقدام متقابل و واکنشی نسبت به نقض عهد طرف‌های دیگر انجام داده است. در جلسیه علنی امروز همچنین احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس از اعلام وصول طرح تنبیه و مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم علیه ایران خبر داد.

به گفته عضو هیات رییسه مجلس، سوال بیت الله عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس از وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم خاتمه دادن به تدریس در قالب مدارس دو شیفته و کانکسی هم در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.

منبع: ایسنا و ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
1
6
تنبیه کشورهای همکار آمریکا!!! با این اوصاف 90درصد کشورهای جهان رو باید تنبیه کنیم. دمتون گرم .لا اقل کلی خندیدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
2
6
باز یک طرح مزخرف،آبکی و پرهزینه برای مردم.البته برای عده ای نان دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
1
7
شما نماینده ها اجازه حرف زدن در باره مشکلات مردم را ندارید، آنوقت می خواهید کشور های دیگر را تنبیه کنید بعد چند وقت کلی خندیدیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین