کد خبر: ۶۳۴۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

خرید و فروش ۲۴۰ سیم کارت به نام مردگان

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه ترمینال غرب از دستگیری ۴مرد جوان که با تصاویر کارت ملی متوفیان ۲۴۰ سیم کارت فعال خرید و فروش می کردند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

ستوان یکم مهدی کیاشمشکی گفت: چندی پیش اخباری مبنی بر اینکه افرادی در پایانه غرب سیم کارت‌های فعالی می‌فروشند که پس از ۲ ماه این سیم کارت‌ها غیرفعال و از دسترس خارج می‌شود به کلانتری اعلام شد.

وی افزود: تیمی از ماموران تجسس کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و دریافتند که سیم کارت‌های فعال بدواً به نام متوفیان ثبت و سپس به نام خریداران اخیر منتقل شده است.

خرید و فروش ۲۴۰ سیم کارت به نام مردگان

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گشت زنی‌های هدفمند ماموران ۴ مرد جوان را در حال فروش سیم کارت‌های فعال شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی مقام قضائی هر ۴ متهم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر ۲۴۰ سیم کارت فعال به نام متوفیان از آنان کشف شد.

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب افزود: در بررسی‌ها پلیسی مشخص شد که اعضاء این باند با تصاویر کارت‌های ملی افراد فوت شده سیم کارت را خریداری و سپس به مبلغ ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به متقاضیان می‌فروختند.

ستوان یکم کیاشمشکی با بیان اینکه سیم کارت‌های کشف شده تحویل نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین