کد خبر: ۶۳۴۳۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
تبلیغات

راه‌اندازی کمپین افطار همدلی در ماه رمضان

در این ایامی که به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده‌اند، فشار اقتصادی زیادی به خانواده‌ها وارد می‌شود، همدلی و کمک به هموطنان ضروری است.
آفتاب‌‌نیوز :

با گسترش ویروس کرونا برگزاری تجمعات در کشور ممنوع شده است و امسال برپایی سفره‌های افطاری با محدودیت‌های زیادی مواجه خواهد بود.  شرایط بحرانی ویروس کرونا باعث شده بسیاری از مردم از ترس انتشار ویروس کرونا برپایی سفره‌های افطار ماه رمضان را لغو کنند. اما ما در مهمانو با راه‌اندازی کمپین افطار همدلی این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی ثواب افطاری دادن در ماه مبارک رمضان را از دست ندهید.

کمپین افطار همدلی

در این ایامی که به علت شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده‌اند، فشار اقتصادی زیادی به خانواده‌ها وارد می‌شود، همدلی و کمک به هموطنان ضروری است. ماه رمضان و سفره افطار بهترین فرصت برای این همدلی است. اما شیوع کرونا باعث شده برگزاری تجمعات و سفره‌های پذیرایی ممنوع شود.

راه‌اندازی کمپین افطار همدلی در ماه رمضان

ما در مهمانو افطاری دادن را برای شما راحت کردیم. شما میتوانید به هر تعدادی که مایل هستید پک افطاری سفارش دهید. ما پک‌های افطار را به صورت روزانه در مراکزی که افراد نیازمند هستند و یا اولویت در توزیع بسته‌های افطار دارند توزیع میکنیم. انتخاب محل توزیع پک‌های افطار با شما می‌باشد. البته چنانچه شما جائی را مدنظر داشته باشید ما پک‌های افطار را به آنجا ارسال کنیم.

مراکزی که ما در مهمانو جهت توزیع پک‌های افطار ماه رمضان شناسائی کردیم عبارتند از:

بیمارستان‌ها (بیماران، پرستاران و کادر درمان بخش مراقبت از بیماران کرونا)
مساجد (توزیع بین افراد نیازمند محلی)
موسسات خیریه
مراکز تحت پوشش بهزیستی
و ...

شما می‌توانید به جای برگزاری مهمانی‌ها و افطاری دادن‌های تجملاتی برای افرادی که نیازی به اطعام ندارند، پک‌های افطار را برای نیازمندان واقعی ارسال کنید و ثواب بیشتری ببرید.

پک افطاری ماه رمضان

نمونه پک‌های کمپین افطار همدلی ماه رمضان مهمانو در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده و خرید اینترنتی پک‌های افطاری به سایت مهمانو به نشانی www.mehmano.com مراجعه کنید.

پک افطار آماده و تک نفره کار پذیرایی و توزیع را راحت کرده است. برای سفارش پک افطار ماه رمضان لازم است به سایت مهمانو مراجعه کنید. برای سفارش دو راه دارید. اول انتخاب پک افطار از میان پک‌های افطاری آماده و پیشنهادی مهمانو. ما ۵ پک افطاری پیشنهادی را در سایت قرار داده‌ایم. راه دوم انتخاب پک افطاری با اقلام دلخواه توسط شماست که برای این کار به بخش بسته‌های پذیرایی دلخواه مراجعه کنید. سپس بخش افطار را انتخاب کنید و پک افطار خود را بچینید.

در نظر داشته باشید برای سفارش پک افطاری ماه رمضان حداقل ۲ روز قبل از زمان توزیع، سفارش خود را در سایت ثبت کنید. با سفارش پک افطار مهمانو با خیال راحت از ثواب عظیم افطاری دادن در ماه مبارک رمضان بهره ببرید و یک ساعت قبل از زمان افطار، پک‌های افطار را در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین