کد خبر: ۶۳۴۶۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

سهم هر استان از تایید صلاحیت‌های جدید+جدول

 تایید صلاحیت ۲ هزار نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امیدواری جریان‌های سیاسی را برای برگزاری انتخاباتی رقابتی در حوزه‌های انتخابیه افزون کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

عباسعلی کدخدایی در نشست خبری روز گذشته با اعلام اینکه باز هم امکان تغییر در بررسی صلاحیت ها وجود دارد، اظهار داشته است که از ۱۶ هزار و ۳۳ نفر که ثبت نام کرده بودند پس از انصراف‌ها و بررسی هیات اجرایی، صلاحیت ۴۵۰۰ نفر مورد بررسی قرار گرفت و مجموع افراد که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند حدود ۵۰ درصد است. حدود ۲۰ درصد ردصلاحیت داشتیم که در این مرحله مجدداً بررسی خواهد شد و تایید صلاحیت شدگان افزایش می‌یابد.

از مجموع این ۲ هزار نفری که به جمع تایید صلاحیت شدگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیوسته اند، سهم هر یک از استان ها متفاوت است و به نظر می رسد تنور انتخابات و رقابت نامزدها در روزهای آینده و با نزدیک شدن به دوم اسفندماه گرم تر و بیشتر شود.

سهم هر استان از تایید صلاحیت‌های جدید+جدول

افراد رد صلاحیت شده بنا بر اعلام شورای نگهبان از ۲۲ دی تا ساعت ۱۶ پنج‌شنبه ۲۶ دی ۹۸ فرصت دارند با حضور در دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان مراتب اعتراض خود را به‌صورت کتبی اعلام و این مراتب ثبت و رسید دریافت کردند.

طبق قانون انتخابات، آخرین مرحله از دریافت شکایات از ۱۲تا ۱۴ بهمن به مدت سه روز آغاز می‌شود و در این مرحله، صرفا داوطلبانی که در هیات مرکزی انتخابات تایید صلاحیت شده اما در شورای نگهبان ردصلاحیت شده اند مجاز به ثبت شکایت هستند.

ایرنا در جدولی سهم هر استان از تایید صلاحیت داوطلبان را مشخص کرده است؛ با این توضیح افرادی که انصراف داده اند، در این آمار گنجانده نشدند. ضمن آنکه هنوز آمار در برخی استان‌ها مشخص نشده که به محض اطلاع رسانی به این جدول افزوده می شود.

سهم هر استان از تایید صلاحیت‌های جدید+جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
3
سیستان و بلوچستان؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
انتخابات کیلو چند؟ تلفیق یارانه ها مطرح نیست حذف یارانه معیشتی مطرح است و در عوض 27000تومان پول به یارانه قبلی اضاف میشود + سهمیه بندی بنزین این یعنی مجلس و دولت سر مردم کلاه گذاشته اند
بانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
استان کردستان با 31 شهر.ازاین تعداد 10شهرستان وجود دارد.جالب است شهرستان بیجار با 60000 نفر جمعیت یک نماینده دارد وشهرستان سقزباجمعیت 280000نفر وشهرستان بانه باجمعیت 110000نفر.جمعا 1 نماینده.مگر جمعیت ملاک نیست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین