کد خبر: ۶۳۴۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵

هشتمین مورد از ویروس کرونا در آمریکا تایید شد

مقامات بهداشت آمریکا روز یکشنبه اعلام کردند که هشتمین مورد از ویروس کرونا در ایالت بوستون تأیید شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه سی ان ان، فرد مبتلا به ویروس کرونا، دانشجوی ۲۰ ساله دانشگاه ماساچوست است که به تازگی از شهر ووهان چین به بوستون بازگشته است.

براساس بیانیه منتشرشده از سوی وزارت بهداشت ماساچوست، این مرد بلافاصله پس از بازگشت از چین به دنبال مراقبت پزشکی بود و اکنون در قرنطیه قرار دارد.

هشتمین مورد از ویروس کرونا در آمریکا تایید شد

"مونیکا بهار" کمیسر بهداشت عمومی ماساچوست گفت: فرد مبتلا شده در حال مراقبت است و ما سریعا به دنبال راه درمان این ویروس ناشناخته هستیم.

آمریکا روز شنبه در پی شیوع کرونا در چین و ابتلای اتباع برخی کشورها به این ویروس، وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کرد.

«الکس آزار» وزیر خدمات بهداشتی و انسانی آمریکا اعلام کرد: خطر ابتلای آمریکایی‌ها به این ویروس پایین است. با این اقدام و اقدامات دیگری که اتخاذ شده، سعی می‌کنیم تا این خطر را پایین نگه داریم.

همچنین شهروندان آمریکایی که از سفر چین بازگشته‌اند تا ۱۴ روز در قرنطینه خواهند ماند.

آمریکا تاکنون هشت مورد ابتلا به کرونا را شناسایی کرده است. هفت نفر از این بیماران به تازگی از سفر چین بازگشته بودند. یک فرد دیگر نیز به دلیل انتقال کرونا از انسان به انسان، به این بیماری مبتلا شده است.


این در حالی است که سه شرکت هواپیمایی آمریکا یعنی دلتا، امریکن و یونایتد اعلام کرده‌اند که همه پروازهای خود به چین را به دلیل نگرانی از انتشار ویروس کرونا تعلیق می‌کنند.

ویروس کرونا که از چین شیوع پیدا کرد تا کنون حدود ۱۴ هزار و ۵۶۲ نفر را مبتلا کرده و ۳۰۵ نفر را کشته است. استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد و فرانسه از جمله کشورهایی هستند که مواردی از ابتلا به کرونا را شناسایی کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین