کد خبر: ۶۳۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۲:۲۸
سلامتی:

خبرسازی ناشیانه کمیته بحران!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت «الف» متعلق به احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در خبری با عنوان «این سه نفر تصمیم ‌می‌گیرند» مدعی شده که جهت تعیین و تقویت دستور جلسات کمیته هفت نفره و کمیته‌های پایین‌تر جبهه اصلاحات، از مدتی قبل، بهزاد نبوی، سعید حجاریان و حسین مرعشی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جبهه دوم خرداد موظف شده‌اند دستور جلسات لایه‌های پایین‌تر هرم تصمیم‌سازی اصلاح‌طلبان را با تشکیل جلسات کارشناسی غنای بیشتری ببخشند.

سایت الف همچنین مدعی شده که تاکنون مواردی چون نحوه انتخاب نامزدهای جبهه اصلاحات در حوزه‌های انتخابیه استانی، ساختار هیأت اجرایی ستاد انتخابات جبهه اصلاحات، چگونگی تعامل احزاب جبهه و ... مورد جمع‌بندی این کمیته سه نفره قرار گرفته است.

محمد سلامتی دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب درباره وجود چنین شورایی می‌گوید «چنین شورایی اصلا وجود ندارد و این موضوع ساخته و پرداخته کمیته‌ای است که مامور ایجاد بحران در میان اصلاح‌طلبان است اما بلد نیستند چه طور خبرهای جالبی بسازند! و بسیار ناشیانه عمل می‌کنند.»

سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب توضیح داد: جناح رقیب با چنین خبرهایی در صدد است در جبهه اصلاحات جنگ روانی ایجاد کند و فکر می‌کنند با این کار می‌توانند در جبهه اصلاحات تفرقه ایجاد کنند در حالی که باید بروند اختلافات درونی جبهه خود را حل کنند.

وی در پایان خطاب به اصولگرایان گفت: از این مسائل چیزی عاید آن‌ها نخواهد شد و بهتر است بروند اختلافات درونی خود را حل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین