کد خبر: ۶۳۵۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

واکنش حبیب به احتمال رویارویی با مک‌گرگور: علاقه‌ای به مبارزه دوباره با این «ابله» ندارم!

حبیب نورماگمدوف بر بی‌میلی‌ خود برای انجام یک مبارزه دیگر با رقیب ایرلندی‌اش تأکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی عبدالعزیز مربی حبیب نورماگمدوف قهرمان دسته سبک وزن UFC در گفت‌وگو با شبکه TMZ از دریافت چند پیشنهاد برای مبارزه این ورزشکار روس با کانر مک‌گرگور ایرلندی یا فلوید می‌ودر، قهرمان بوکس سبک وزن جهان در خاک عربستان سعودی خبر داده که رقم آنها به 100 میلیون یورو می‌رسد اما به نظر می‌سد که خود حبیب تمایلی به انجام مبارزه مجدد با مک‌گرگور ندارد.

واکنش حبیب به احتمال رویارویی با مک‌گرگور: علاقه‌ای به مبارزه دوباره با این «ابله» ندارم!

حبیب در مبارزه اول خود با مک‌گرگور در ماه اکتبر سال 2018 به آسانی حریف ایرلندی‌اش را شکست داد و ضربه فنی کرد و از همان زمان بحث احتمال یک مبارزه دیگر میان این دو نفر شکل گرفت. چندی پیش حتی پدر حبیب در یک مصاحبه اعلام کرد؛ در صورتی که پول خوبی بابت این مبارزه به فرزندش پرداخت شود - رقمی نزدیک به 100 میلیون یورو - او حاضر خواهد شد دوباره با مک‌گرگور مبارزه کند.

حالا طبق گزارش شبکه Sport24 حتی چنین پیشنهادی به حبیب نتوانسته او را برای انجام مبارزه‌ای دیگر با مک‌گرگور 31 ساله ترغیب کند.

این سایت به نقل از حبیب نوشته است: من علاقه‌ای برای انجام یک مبارزه مجدد با مک‌گرگور ندارم. اگر 100 میلیون دلار پیشنهاد کنند؟ ورزش‌های فراوانی هستند که شما می‌توانید چنین رقمی را در آن سرمایه‌گذاری کنید. علاوه بر این چرا من برای دوباره شکست دادن این ابله باید 100 میلیون یورو بخواهم؟

به نظر می‌رسد که مک‌گرگور و دانا وایت، رئیس سازمان UFC تنها افرادی هستند که به مبارزه مجدد میان مک‌گرگور و حبیب راغب هستند اما ورزشکار روس هنوز تمایلی به انجام این مبارزه ندارد.

مبارزه بعدی حبیب 18 آوریل ساری جاری مقابل تونی فرگوسن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین