کد خبر: ۶۳۵۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

سلطانی‌فر: تعداد ورزشکارانی که مهاجرت کرده‌اند کمتر از ۱۰ نفر است/ در آینده تعدادی برمی‌گردند

وزیر ورزش و جوانان گفت: درهای کشور و آغوش مردم بر روی ورزشکارانی که رفته اند باز است.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود سلطانی فر در حاشیه اختتامیه جام فجر وزنه برداری در جمع خبرنگاران بیان کرد: از مردم و مسئولان گیلان تشکر می کنم که مسابقات گزینشی المپیک جام فجر را میزبانی کردند. با وجود محدودیت هایی که به وجود آوردند اما کشورها استقبال گرمی از مسابقات داشتند. وزنه‌برداران ایران هم در این مسابقات محک خوردند و به احتمال زیاد دو نفری که باید به المپیک بروند از همین نفراتی هستند که اینجا شرکت کردند. این مسابقات ارزیابی خوبی بود که از وزنه برداران به عمل آمد.

سلطانی‌فر: تعداد ورزشکارانی که مهاجرت کرده‌اند کمتر از ۱۰ نفر است/ در آینده تعدادی برمی‌گردند

او ادامه داد: ما در هشت رشته مسابقات بین المللی برگزار کردیم و ان‌شاءالله با همین روند به این سمت می رویم که برای آوردگاه بزرگ المپیک آماده شویم.

سلطانی فر در مورد مهاجرت زیاد ورزشکاران گفت: تعداد کسانی که مهاجرت کرده اند کمتر از ۱۰ نفر است. کسانی که مهاجرت کرده اند به دلایل مختلف این کار را کرده اند؛ یا ازدواج کرده اند یا برای ادامه تحصیل رفته اند و یا اینکه بنا بر دعوت باشگاهی رفته اند مسابقه بدهند. طبیعتا هر زمان لازم باشد برای تیم های ملی خود مسابقه می دهند. درهای کشور و آغوش مردم به روی آنها باز است. آنهایی هم که اعلام کرده اند می خواهند پناهند شوند دو سه نفر بیشتر نیستند و مسائل خاص شخصی داشتند و یا اینکه با مربیان و فدراسیون خود در گیر بوده اند. کمتر دیدیم آنها انگیزه سیاسی را مطرح کنند. به عنوان مسئول ورزش ایران از همین جا اعلام می کنم درهای کشور و آغوش مردم بر روی ورزشکاران باز است و به امید خدا می بینیم در آینده تعدادی از این ورزشکاران بر می گردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
0
1
مگر موقع رفتن باشماهماهنگی کرده بودند حالا میفرمایید برمیگردند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین