کد خبر: ۶۳۵۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

فولاد- شهر خودرو/ حالا وقت صعود است

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز(چهارشنبه) با انجام یک بازی آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) با انجام یک مسابقه آغاز می‌شود.

در این دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و شهر خودرو از ساعت ۱۶ و در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم می‌روند.

فولاد- شهر خودرو/ حالا وقت صعود است

شهر خودرو که در هفته‌های آخر نیم فصل اول از صدر جدول دور شد با پیروزی برابر الرفاع و السیلیه موفق شد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند و خون تازه در رگ‌هایش جریان پیدا کند. آن‌ها با پیروزی برابر ماشین سازی هم ۳۰ امتیازی شدند و در رده ششم قرار گرفتند. با جدایی گل‌محمدی درست قبل از مسابقات آسیایی کمتر کسی از مجتبی سرآسیایی انتظار داشت تا تیمش را در دو جدال سخت پیروز از میدان خارج کند و در لیگ هم دوباره خودی نشان دهد. به نظر می‌رسد آن‌ها همانند فصول گذشته تیمی یکدست را تشکیل داده‌اند و حتی بدون نام‌های بزرگ نمی‌خواهند به هیچ حریفی باج دهند. هر چند آن‌ها در نیم فصل سروش رفیعی را از دست دادند اما با جذب خلعتبری و محمد قاضی سعی کردند از میزان تجربه تیم‌شان کاسته نشود. حریف آن‌ها یعنی فولاد در این فصل مقتدرانه عمل نکرده اما بازی برابر آن‌ها برای بیشتر تیم‌ها سخت از آب درآمده است.

فولادی‌ها در این فصل به جز یک بار که توانستد سه پیروزی متوالی به دست بیاورند در باقی بازی‌هایشان نتوانستد برد را با برد تکرار کنند و درست زمانی که می‌توانستند از شکست حریفانشان در جدول، استفاده کنند و بالا بیایند بازی‌هایشان را با تساوی و شکست به پایان رساندند. به همین دلیل فولادی‌ها که می‌توانستند در جایگاه بهتری باشند حالا در رده هشتم و با ۲۴ امتیاز قرار دارند. نکونام، سرمربی فولاد و باقی نیمکت نشینان این تیم در بازی آخرشان برابر سپاهان چند باری در اعتراض به داوری از کوره در رفتند و نکونام هم در نشست خبری از قلعه‌نویی انتقاد کرد و درباره داوری هم گفت باید طوری بازی کنند که اشتباهات داوری روی نتایجشان تاثیر نگذارد.

این مسابقه برای هر دو تیم حیاتی است چرا که برای این دو تیم میانه جدول حالا بهترین فرصت است که خودشان را به بالای جدول نزدیک‌تر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین