کد خبر: ۶۳۵۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹

کولاک در محور خلخال به اسالم شدت گرفت

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل حاده ای خلخال گفت: جاده خلخال به اسالم باز ولی با توجه به ادامه کولاک مقطعی ناشی از تندباد رعایت احتیاط در زمان تردد در این مسیر برای همه رانندگان ضروری است.
آفتاب‌‌نیوز :

معروف خسروی چهارشنبه‌شب در گفتگو با ایرنا افزود: در حال حاضر گردنه الماس و طول مسیر جادهخلخال به اسالم در حوزه استحفاظی این شهرستان باز است ولی به لحاظ تندباد و کولاک ناشی از وزش باد در طول مسیر راه تردد دراین محور مستلزم به همراه داشتن زنجیر چرخ وسایر لوازم ایمنی زمستانی است.

کولاک در محور خلخال به اسالم شدت گرفت

او اظهار کرد: با توجه به افزایش شدت باد جنوبی (گرمیج ) در راه ‌های ارتباطی جنوب استان به خصوص گردنه الماس در محور خلخال به اسالم پرهیز رانندگان خودروهای دارای ارتفاع بلند و بادگیر ، و خودروهای باری با بار سبک برای تردد از این مسیر تا زمان آرام شدن شرایط جوی هوا و فروکش تندباد ضروری بنظر می‌رسد .

سرهمگ علیرضا صحبتی، رییس پلیس راه اردبیل - سرچم و خلخال نیز با اشاره به ادامه کولاک برف ناشی از تندباد در راه های ارتباطی منتهی به استان گیلان و محدودیت دید ناشی از کولاک مقطعی در جاده خلخال به اسالم از رانندگان خواست قبل از حرکت در مسیرهای کوهستانی از آخرین وضعیت راه اطلاع یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین