کد خبر: ۶۳۵۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵

رییس جمهور چین: کرونا را مهار می کنیم

شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین در نخستین اظهار نظر خود در ماه جاری میلادی درباره ویروس کرونا ، گفت که چین این ویروس را مهار خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تلویزیون چین ، او تاکید کرد که تردیدی نیست ما موفق به مهار این ویروس خواهیم شد و همه تلاش ها روی این موضوع متمرکز شده است.

وی خاطر نشان کرد که ما توانسته ایم در زمینه مهار ویروس و پیشگیری از شیوع گسترده تر گام های بلندی برداریم. تدابیر بسیار سختی اتخاذ شده که نتیجه بخش و موثر بوده است.

رییس جمهور چین: کرونا را مهار می کنیم

به گفته رییس جمهور چین ، این کشور در حساسترین شرایط قرار دارد. ویروس شیوع پیدا کرده و اصلی ترین محور کار همه مسوولان این است که به پیشگیری از ویروس کمک و پزشکان نیز برای درمان آن راهی پیدا کنند.

شمار مبتلایان به این ویروس در سراسر دنیا به 20 هزار و 600 نفر رسیدکه بیش از 20 هزار و 300 نفر آنها در چین هستند. در این میان بیش از 492 نفر فوت کرده اند و کم سن ترین مبتلا نیز یک نوزاد است که تنها 30 ساعت پس از تولد به کرونا مبتلا شده است.این نوزاد در شهر ووهان مرکز استان و کانون اولیه شیوع بیماری متولد شده است. این استان اکنون بیش از 16 هزار و 600 مبتلا دارد.

دولت هنگ کنگ اعلام کرده است که از این پس به دلیل افزایش شمار مبتلایان و یک مورد مرگ براثر کرونا در این منطقه ، تمامی مسافرانی که از چین وارد هنگ کنگ شوند برای 14 روز قرنطینه خواهند شد. البته پیش از این دولت هنگ کنگ صدور روادید برای سفر چینی ها به این منطقه را تعلیق کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین