کد خبر: ۶۳۵۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱

آقاتهرانی: ممکن است حداقل ۲۲ نفر در لیست پایداری و ائتلاف اصولگرایان مشترک باشند

دبیر کل جبهه پایداری گفت: فهرست شورای ائتلاف می تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره انقلابی و مشترک دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در دیدار جمعی از فعالان فضای مجازی و موسسات رسانه ای با بیان ویژگی های شرایط موجود ایران گفت: تشریح ابعاد محبوبیت اندیشه مقاومت تکریم جهانی شهید قاسم سلیمانی نشانه روشن غلبه نور امامت و گفتمان ولایت در دنیای ظلمت زده و حیرت زده امروز است.

وی در ادامه با تشریح فعالیتهای جبهه پایداری در طول سال، گفت: یکی از موضوعات مهم شورای مرکزی جبهه در سال جاری موضوع انتخابات بوده است که طی ماه های گذشته جلسات متعددی بصورت صمیمانه و توام با مباحثات طلبگی با شورای ائتلاف و بخصوص آقای حداد عادل داشتیم و در این نشست های متناوب شاخص ها و مبانی و معیارهای کاندیداهای اصلح و مطرح ما برای وحدت انقلابیون را با دوستان و احزاب گوناگون شورای ائتلاف در میان گذاشته ایم.

آقاتهرانی: ممکن است حداقل ۲۲ نفر در لیست پایداری و ائتلاف اصولگرایان مشترک باشند

آقاتهرانی افزود: معیارهایی مطرح شدند که وجدان همه نیروهای کف خیابان و فعالان انقلاب آنها را تصدیق می کند و بزرگان شورای ائتلاف هم آن را قبول داشته اند.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه خطوط قرمز پایداری در مورد تعیین فهرست به هیچ وجه منفعت های جناحی و حزبی و علقه های مرسوم تشکیلاتی نیست، تصریح کرد: در تعیین مصادیق تنها معیارهای اصلی انقلابی و شاخص های مهم فکری و عملی مدنظر قرار گرفته است.

آقا تهرانی ادامه داد: پایداری هم دعوت‌کننده به اشتراک حداکثری فهرست هاست بنابراین پیش دستی نکرد و صبر کرد تا دوستان شورای ائتلاف فهرست ۹۰ نفره نامزدهای مطلوب خودشان را اعلام کردند و پس از آن لیست ۶۰ نفره کاندیدای اصلح را جمع بندی و رسانه ای کرد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز فهرست شورای ائتلاف می تواند حداقل ۲۲ چهره مشترک با فهرست پایداری داشته باشد. چرا که دو فهرست حداقل ۲۲ چهره خوب انقلابی و مشترک دارد. یعنی بیش از دو سوم دو فهرست ائتلاف و پایداری مشترکند.

وی ادامه داد: البته ما معتقدیم اگر شاخص های اصولی معیار قرارگیرند و ملاک های فرعی و رودربایستی ها هم کنارگذاشته شوند می شود از ۲۲ نامزد مشترک به مشترکات بیشتر هم رسید و این پیروزی گفتمانی بزرگی برای مردم تهران رقم خواهد زد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین