کد خبر: ۶۳۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۰

اظهارات وقیحانه پرز علیه دکتر احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شيمون پرز رئيس جمهور جديد رژیم صهیونیستی در اظهاراتی وقیحانه به دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران حمله کرد. این مقام صهیونیست در گفتگو با راديو ملی آمريکا (ان پی آر) ضمن متهم کردن ايران به تلاش برای دستيابی به سلاح اتمی  گفت: رئيس جمهور ايران «يک جوک باورنکردنی» است!

شيمون پرز گفت: «او (محمود احمدی نژاد) ادعا می‌کند که فردی مذهبی است. برداشت من اين است که در چشمان او بمب اتم برتر از هر چیز دیگری جای دارد.»

وی ایران را بزرگترین تهدید پیش روی اسرائیل خواند.

این اظهارات وقیحانه در حالی بیان می‌شود که ايران همواره اعلام کرده که تنها بدنبال استفاده صلح آميز از انرژی هسته‌ای است. 

شيمون پرز از جامعه جهانی خواستار ايجاد يک جبهه متحد برای جلوگيری از برنامه‌های اتمی تهران شد.

او از کره شمالی و ليبی بعنوان نمونه هايی ياد کرد که جامعه جهانی به کمک ديپلماسی و تحريم توانست برنامه سلاح‌های کشتار جمعی آنها را متوقف کند.

بسياری از تحليلگران نسبت به کارآيی تحريم های شورای امنيت عليه ايران که از سال پيش اعمال شده است ابراز ترديد کرده‌اند. اما شيمون پرز مدعی شد اقتصاد ايران ضعيف تر از آن است که بنظر می رسد و تحريم های شديد تاثير گذار خواهد بود.

او ادعا کرد: نرخ بيکاری در ايران رقمی بين ۲۰ تا ۵۰ درصد است و نرخ تورم نيز بسيار بالاست.'

رئيس جمهور اسرائيل افزود:بنابراین همه اين توجهات برای بمب است و مردم نمی‌توانند با بمب ارتزاق کنند و هزينه‌های زندگی خود را با توليد بمب و موشک تامين کنند!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Cambodia
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۶
0
0
پرز واقعا با حمایت از تحریم جایزه صلح نوبل را برده؟!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین