کد خبر: ۶۳۵۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

مرگ صدام ایرانی در مرزهای جنوب شرقی کشور

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از هلاکت شرور معروفی به نام " صدام" و کشف یک تن و ۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرزهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار قاسم رضایی در تشریح این خبر افزود: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، بامداد شب گذشته از تحرکات قاچاقچیان معروف موادمخدر مبنی بر ترانزیت و جابه جایی موادمخدر از مرزهای کشور (میرجاوه) به مقصد کشورهای اروپایی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی اقدام به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه کردند.

وی ادامه داد: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، پس از اطمینان از حضور ۲ تن از قاچاقچیان و اشرار مسلح معروف در منطقه، با آنها به صورت مسلحانه و اجرای آتش سنگین درگیر شدند.

مرگ صدام ایرانی در مرزهای جنوب شرقی کشور

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: این درگیری مسلحانه که ساعت‌ها به طول انجامید، در نهایت مرزبانان غیور توانستند با آمادگی بالای عملیاتی یک نفر از قاچاقچیان را که معروف به صدام بود به هلاکت برسانند و همدست وی را که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، دستگیر کنند.

سردار رضایی ادامه داد: مرزبانان پس از پایان درگیری و پاک سازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا، یک تن و ۸ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۷۸۰ کیلوگرم تریاک و ۲۲۸ کیلوگرم حشیش را کشف و مقادیر قابل توجهی سلاح نیمه سنگین و سبک به همراه مهمات مربوطه را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی خطاب به ملت‌های غربی و اروپایی گفت: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کشورهای غربی با قاچاق خانمانسوز مواد مخدر مبارزه می‌کند و خواسته ما از ملت‌های اروپایی این است که مبارزه با قاچاق افیونی را از دولت‌های خود مطالبه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
جابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
0
1
مگر جان ومال ملت ایران مفت است که بخاطر نمک نشنا سان غربی به خطر بیفتد بگذارید مواد به اروپا ترانزیت شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین