کد خبر: ۶۳۵۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶

اظهارات بازیکنان پرسپولیس بعد از تساوی در داربی ۹۱

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: از هواداران و شور و اشتیاق آنان، انرژی مثبت می‌گیریم.
آفتاب‌‌نیوز :

«آنتونی استوکس» پنجشنبه شب پس از تساوی دو بر دو شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: فوتبال زیبا و محکمی بود که تماشاگران آن‌را مشاهده کردند.

وی افزود: جو ورزشگاه عالی بود و باید بگویم که شرایط تماشاگران و هیجان آنان در زیبایی بازی کمک کرد.

اظهارات بازیکنان پرسپولیس بعد از تساوی در داربی ۹۱

استوکس اظهار داشت: تلاش کردیم برنده بازی باشیم و من همیشه درپی گلزنی هستم و به طور حتم در بازی‌های آینده، برای پرسپولیس گلزنی خواهم کرد.

این مهاجم ایرلندی عنوان کرد: خوشحالم در گل تساوی تیم تاثیر داشتم و حق ما گرفتن امتیاز در این بازی بود.

شیری: چهار گل در یک بازی یعنی مسابقه خیلی خوب بوده است

مهدی شیری بازیکن پرسپولیس بعد از شهرآورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی تماشاگر پسندی بود. به نظرم همه راضی بودند و این مساوی برای ما بهتر از استقلال بود. وقتی ۴ گل در یک بازی زده می‌شود یعنی مسابقه خوبی بوده است.

وی درباره این موضوع که پرسپولیس دوبار در این مسابقه از استقلال عقب افتاد و جبران کرد گفت: این نشان از بزرگی تیم ما و بازیکنان دارد که تا دقیقه ۹۰ خودمان را نگه داشتیم و تساوی کردیم.

دفاع راست پرسپولیس درباره اعتراض به تصمیمات داوری نیز تصریح کرد: درباره داوری صحبتی نمی کنم و کارشناسان باید نظر دهند.

وی درباره شادی گل علیپور و کارت زرد داور به این بازیکن گفت: بازیکن هرطوری که دوست دارد می تواند شادی گل کند. این حواشی در شهرآورد همیشه وجود دارد.

کنعانی‌زادگان: باید استقلال را شکست می‌دادیم

حسین کنعانی‌زادگان در پایان شهرآورد تهران میان پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران که با تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه آزادی پایان یافت اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و همه بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند تا ببریم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

مدافع پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد پرسپولیس در مسابقات باقی مانده از لیگ برتر نیز ادامه داشته باشد.

کنعانی‌زادگان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید قائدی مدافعان پرسپولیس را اذیت کرد گفت: این نظر شماست و اینگونه نبود.

وی درباره خوشحالی بعد از گل علیپور نیز گفت: مسی هم جلوی هواداران رئال‌مادرید پیراهن خود را خارج می‌کند و مشکلی ندارد. باید این مسابقه را می‌بردیم اما متاسفانه مساوی شد.

نادری: راحت می‌توانستیم استقلال را ببریم

محمد نادری پس از پایان دربی ۹۱ در جمع خبرنگاران در خصوص این بازی اظهار داشت: خوشحالم در دقایق پایانی بازی به گل برسیم و بازی را مساوی کنیم شرمنده هواداران نشویم.

وی در خصوص اینکه بین دو نیمه چه اتفاقی در رختکن پرسپولیس افتاد، گفت: خیلی راحت می‌توانستیم استقلال را ببریم اما باز هم خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم. انجام تعویض‌ها هم نظر کادرفنی بود.

بیرانوند: روی دروازه استقلال خیمه زده بودیم

«علیرضا بیرانوند» پس از پایان دیدار پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۹۲ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوست دارم با اتفاق خوب و خاطره‌ای خوش پرسپولیس را ترک کنم و امیدوارم این اتفاق قهرمانی در پایان فصل باشد.  دوست نداشتم در آخرین شهرآوردی که در زمین به میدان رفتم شکست بخورم و خدا را شکر این طور نشد و در پایان به تساوی رسیدیم.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: روی اشتباهات فردی گل خوردیم اما با تلاش و پشتکاری که داشتیم گل‌های خورده را جبران کردیم. من روی گل‌های خورده مقصر نبودم.

بیرانوند تصریح کرد: همه دیدند که پرسپولیس نسبت به استقلال برتری چشمگیری داشت و بیشتر از رقیب خود مالکیت توپ و میدان در اختیارش بود.شاید موقعیت‌های زیادی نداشتیم اما روی دروازه استقلال خیمه زده بودیم. امیدوارم شرایط و بستری را فراهم کنند تا در مورد بلیت‌فروشی دیگر چنین اتفاق رخ ندهد و هواداران ورزشگاه را پر کنند. من می‌دانم چه کسی فهرست قراردادهای بازیکنان را منتشر کرد. او در حال حاضر عضوی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است و در کنار انصاری‌فرد حضور دارد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در پایان درباره انتخاب «دراگان اسکوچیچ» گفت: انتخاب صورت گرفت. او از فوتبال ایران شناخت کامل دارد و امیدوارم بتواند به تیم ملی کمک کند.

کامیابی‌نیا: خوب شد مقابل استقلال امتیاز از دست ندادیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دقایق پایانی دیدار مقابل استقلال کنترل بازی در دست ما بود و خدا را شاکریم بازی مساوی شد.

کمال کامیابی‌نیا در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که با تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه آزادی پایان یافت درباره شادی گل علی علیپور اظهار داشت: علیپور دوست داشت شادی گل دیاباته را انجام دهد اما متاسفانه از شانس او، هواداران استقلال آنجا بودند.

هافبک پرسپولیس درباره دیدار شهرآورد نیز گفت: مسابقه سختی بود و هر ۲ تیم خوب بازی کردند. مسابقه در دقایق پایانی در اختیار ما بود و خدا را شکر بازی مساوی شد و امتیاز از دست ندادیم.

امیری در واکنش به حضور اسکوچیچ در تیم ملی: مربی خوبی است

وحید امیری بعد از تساوی شهرآورد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشد و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم. از عمق و از کناره‌ها خوب کار کردیم و ۲ گل هم زدیم. دنبال ۳ امتیاز بودیم که متاسفانه نشد اما به نظرم عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم داوری شهرآورد را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: عملکرد داوری به نظرم بحث‌برانگیز نبود و قضاوت خوبی داشت.

ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرم درباره اسکوچیچ چیست؟ گفت: من ۲ روز است که اینترنت ندارم و نمی‌دانم چه شده‌است.

وی در ادامه که متوجه شد او سرمربی تیم ملی شده، گفت: جدی؟ به نظرم انتخاب خوبی است. هرجا رفته تیم را متحول کرده و به نظرم فوتبال ایران را می‌شناسد و می‌تواند موفق باشد. ویلموتس شرایط خاصی داشت، اما اسکووکیچ می‌تواند خوب کار کند.

امیری درباره دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان، اظهار کرد: امیدوارم همه مجموعه باشگاه و مدیریت، مشکلات را برطرف کند تا در لیگ قهرمانان به عنوان نماینده ایران خیلی خوب کار کنیم و با انگیزه وارد میدان شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد این تیم برابر استقلال را خوب توصیف کرد و گفت: شما باید عملکرد تیم را ببینید. ما در زمین حریف پاس می‌دادیم و فضاسازی می‌کردیم. خیلی تیم‌ها از دقیقه ۸۰ به بعد زیر توپ می‌زنند اما متحد بودیم و با برنامه کار کردیم. با پاسکاری به گل دوم رسیدیم و اصلا روی اتفاق‌ها سرمایه گذاری نکردیم. موقعیت‌های بیشتری هم نسبت به حریف داشتیم اما گل نزدیم. گل دوم پرسپولیس سالم بود و بعید می‌دانم که آفساید باشد.

علیپور: بعد از گل به سمت خبرنگاران رفتم نه هواداران استقلال

علی علیپور پس از شهرآورد ۹۲ پایتخت که با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید در جمع خبرنگاران، گفت: شهرآورد همیشه سخت بود و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و فکر می کنم هواداران از شیوه بازی رضایت داشتند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد خوشحالی خود پس از گلی که به ثمر رساند گفت: بعد از گل به سمت خبرنگاران رفتم و خوشحالی کردم و هیچ کاری به هواداران استقلال نداشتم.

وی تاکید کرد: آنها هر فحشی که دوست داشتند به من دادند اما مگر رونالدو خوشحالی می کند داور به او کارت زرد نشان می دهد.

ترابی: تساوی شهرآورد را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم

مهدی ترابی پس از تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۹۲ گفت: استقلالی‌ها در این مسابقه از اشتباهات ما به خوبی استفاده کردند و به گل رسیدند. خوشبختانه در دقایق پایانی، بازی را تساوی کشاندیم و مطمئن بودم بازنده این مسابقه نیستیم.  تیم ما از ابتدای بازی برای تساوی به میدان نیامده بود اما من این مساوی را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.  پرسپولیس نیمی از راه قهرمانی را رفته و باید هفته بعد مقابل سپاهان که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است به برتری برسد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: امیدوارم با حضور او راهی جام جهانی شویم. تعریف زیادی از او شنیدم و مربی خوبی است.

نوراللهی: ارزش بازیکنان پرسپولیس خیلی بالا است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ارزش بازیکنان این تیم خیلی بالا است، گفت: انتشار رقم قراردادهای ما کار درستی نبود.

«احمد نوراللهی» پنجشنبه شب پس از تساوی دو بر دو شهرآورد پایتخت، اظهار داشت: استقلال در نیمه نخست و روی ضد حملات بسیار خوب کار کرد، اما در نیمه دوم ما شرایط را تغییر دادیم و حتی می‌توانستیم در لحظات پایانی به گل سوم برسیم. در مجموع بازی زیبایی بود و هواداران لذت بردند.

وی در مورد خوشحالی عجیب علی علیپور پس از گلزنی، گفت: فکر نمی‌کنم او منظوری داشت و از هواداران استقلال و فرهاد مجیدی عذرخواهی کرد.

نوراللهی در مورد منشتر شدن رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس، گفت: این کار درستی نبود. بسیاری از نفرات ما، پیشنهادات چهار تا پنج میلیاردی تیم‌های قطری را رد کرده و در پرسپولیس ماندند که این اقدام ارزشمندی است، اما هیچ فردی به آن توجه نکرد.  ارزش بازیکنان پرسپولیس بسیار بیشتر از این رقم‌ها است و آنان در سال‌های اخیر با تمام توان برای تیم بازی کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین